Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poiščite napako!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 37 26.05.2007
Očitno nisem edini, ki se po trgovinah sprehajam s fotoaparatom in slikam ... Tole mi je poslal Super Tine.
Vi pa uganite, kaj s to embalažo ni tako, kot bi moralo biti. Vprašanje je seveda zelo težko in zahteva dobro poznavanje marketinške, oblikovalske in še kakšne stroke. Tisti, ki prvi ugane, dobi knjigo iz naše založbe zastonj.
S to nagrado sem dobil zagon in zdaj redno poslušam radio Center in ugotavljam kaj je skriti zvok. Razmišljam pa celo da bi začel igrat loto. :-)
Po mojem gre za fotomontažo te slike ki jo je dodal Aleš(lahko da jo je kdo drugi prej predelal). Kaj mislite vi?
Sem si včeraj pripravljal milk shejk in doma imamo to Šparovo mleko in gledam zopet tega bika. In zelo močno se mi zdi da je to vseeno krava, vsaj na našem ovitku. Res je da se seski zelo zelo slabo vidijo. A se mi močno zdi da je na našem ovitku vseeno krava???
In kaj bomo sedaj?
Drugače imam nisem še nikoli prebral kakšne takšne knjige za pomoč pri trženju; upam da je danes moj srečen dan in da bom dobil en izvod. Sem pa 100%, da če me bo knjiga presenetila, da bom ziher pri Lisac&Lisac naročil še kakšno.
@Sašo:
lahko bi bila fotomontaža, toda dovoli, da ovržem tvojo trditev, in dokažem nasprotno z neizpodbitnim dokazom...
(sicer je lanskoletni odgovor, vendar dokazi ne zastarajo...)
=D
Direkt iz Spara v moj nabiralnik
=D
Super Tine a ste dobili tudi kako darilo v zahvalo od Špara, mogoče kaj mleka (z novo sliko)? :-)
Edino nekaj me pa zmoti na tvojem pismu. Si napisal "direkt v nabiralnik", pa da niso zgoraj napisali naslova? Poleg tega je spodaj pri napisanem podpisu na računalnik ena črtica, ki nakazuje kot bi se hotel podpisati, prekinil in se podpisal na desni strani?
Pa glede oblikovalstva, mislim da Slovenci nimamo čisto nič pri oblikovanju ker je že vse zasnovano v tujini; baje pri nas le prodajajo (razen če delajo na pol zastonj). Zmoti me tudi dejstvo da so ti napisali "sprejeli smo strožje ukrepe kontroliranja oblikovalskega procesa"; ker ponavadi sploh ne odpisujejo oz. ne priznajo krivde, če pa je že pa uporabijo odgovore ki so proti pričakovanju(mi nikoli nismo imeli takšne enbalaže, ne zdaj ne nikoli...).
Pa še napako so naredili sem videl namesto se - "sem", pa tebe so vedno označevali z veliko(kar je že pretiravanje če vsakič napišeš z veliko).
;)
LP