Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Subjekti podpornega okolja
Marketing
Komentarji:   3 26.10.2006

Pred kratkim sem dobil tale mail:

Spoštovani!

V projektni skupini (prof. dr. Miroslav Glas, prof. dr. Aleš Vahčič, doc. dr. Mateja Drnovšek) na Ekonomski fakulteti pripravljamo predlog zakona in podzakonskih aktov o podpornem okolju za podjetništvo s spremljajočimi analizami. V nadaljevanju vas prosimo, da odgovorite na osnovna vprašanja o vaši dejavnosti, saj podatke potrebujemo za izdelavo kataloga subjektov podpornega okolja.


Spoštovani!

V projektni skupini (prof. dr. Miroslav Glas, prof. dr. Aleš Vahčič, doc. dr. Mateja Drnovšek) na Ekonomski fakulteti pripravljamo predlog zakona in podzakonskih aktov o podpornem okolju za podjetništvo s spremljajočimi analizami. V nadaljevanju vas prosimo, da odgovorite na osnovna vprašanja o vaši dejavnosti, saj podatke potrebujemo za izdelavo kataloga subjektov podpornega okolja

Vprašalnik lahko najdete na: www.ef.uni-lj.si/spik/vpianketa/vpi.asp

Prosimo da vprašalnik izpolnite do 12.10.2006. V primeru, da imate kakršna koli vprašanja in pripombe, se oglasite na :
mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si .

Izvedbo ankete podpira tudi Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za podjetništvo in konkurenčnost.

Za vaše sodelovanje se vam vnaprej najlepše zahvaljujemo!

Z lepimi pozdravi,

Prof. dr. Miroslav Glas, vodja projekta

Moj komentar? Če želite, da vas tisti s katerimi komunicirate razumejo, morate za začetek govoriti njihov jezik. Jaz ne vem nič o podzakonskih aktih o podpornem okolju za ... kaj že?

In sem jih vprašal:

"Rok, res ne vem kaj so to "subjekti podjetniškega podpornega okolja".
So to živa bitja, kakšni izdelki, podjetja, morda jaz?"

In izvedel, da mi je bil mail samo posredovan in da sem verjetno subjekt podjetniškega podpornega okolja tudi jaz.

Profesorji, profesorji ...

Delajo pa z veliko denarja. In Raziskujejo ... 

Dragi prijatelji, ko komunicirajte s strankami, uporabljajte jezik, ki ga stranke razumejo. Več boste prodali in tudi raje vas bodo imeli.

Komentarji:

26.10.2006 @ 18:49 Enes
Nekoč mi je bivši profesor zaupal skrivnost:
"Kdor zna dela, kdor ne zna poučuje."
Naši profesorji se zelo radi osredotočijo na teorijo. Npr. pri marketingu, osvojiti teorijo je enostavno, uporabiti teorijo v praksi pa čisto druga stvar.
26.10.2006 @ 20:09 ROMAN
Enes,

Misel "kdor zna dela, kdor ne zna uči" sem si moral prvi dan predavanj pri prof. Kajzerju na EPF-ju zapisati, najbrž jo tudi ti poznaš iz enakega naslova... če ne.. potem pač vsaj dva profesorja razmišljata na ta način.

Bo kar držalo.. v profesuri je še vedno vse preveč ljudi, ki učijo oz. poučujejo zato, ker ne znajo delati. Vsekakor si študentje zaslužijo profesorje, ki tako poučujejo kot tudi delajo,... pa ne neke kvazi projekte, ki so odlično plačani... po drugi strani pa so sami sebi namen. Dokazovati bi se morali v gospodarstvu,.. še bolje,... delati bi morali v gospodarstvu in ob tem predavati na fakultetah.... osnovni kruh bi bilo delo,... za gor mazati pa bi naj bilo iz naslova učenja in prenašanja znanja iz prakse v šolske klopi oz. na študente (kolikor vem, nekje na ta način funkcionira urednik tega bloga, Aleš Lisac, ki poučuje na Gea Collegeu... kruh pa si vendarle služi z delom).

Sčasoma se bo to vsekakor spremenilo, no saj se že spreminja, primer IEDC na področju podiplomskega študija na področju ekonomije to vsekakor dokazuje.
28.10.2006 @ 11:14 jože
Naši profesorji napišejo tudi zakone.
Ali je kdo v tej državi že naredil analizo koliko škode gospodarstvu je naredil naš bedasti Zakon o prisilni poravnavi in stečaju.
na vrh