Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Skrivnost!
Dobre knjige
Komentarji:   5 26.05.2007

Jaz vedno najdem parkirni prostor, tudi če grem v petek zvečer na pivo v center Ljubljane. In običajno prostor najdem že v prvem poskusu. Ali se kdo tik pred mano odpelje in sprosti kakšno mesto ali pa me že čaka lepa praznina.

Kaj pa vi? Ste podobni meni, ali je vedno vse zasedeno?

skrivnost

Če boste prebrali knjigo "The Secret" ali pogledali film, vam bo vse jasno. Čisto na kratko je povzetek "Skrivnosti" naslednji.

Vse v vašem življenju je odvisno od tega, kakšne misli mislite. Če ste
prepričani, da vam bo uspelo, vam bo uspelo. Če pa mislite, da vam je
usojeno, da ne boste uspeli, vam ne bo uspelo. Na dan ima človek okoli 60.000 misli. Če nam uspe le del tega, kar mislimo spremeniti, tako da začnemo razmišljati pozitivno, da vizualiziramo prijetne dogodke v prihodnosti, bomo bolj uspešni in bolj srečni.

Ko se lotite pisanje prodajnega pisma, si morate najprej predstavljati, kako lepo bo bilo, ko bo to pismo povzročilo pravi naval strank. In če boste verjeli, če boste res verjeli, se bo to zgodilo.

Lažje pa boste verjeli, če boste pred tem preštudirali vse o marketingu in če boste veliko vadili. Najenostavnejši način, kako spremeniti svoje razmišljanje? S pomočjo čustev. Poskrbite, da se boste dobro počutili, da boste dobre volje. Nihče, ki je dobre volje, ne producira slabih misli, in tisti, ki so slabe volje, težko pozitivno razmišljajo.

Sedaj pa na sprehod, na kavico s prijateljico, ali pa vsaj pokličite
kakšnega prijatelja, ki je vedno dobre volje, v naročje vzemite svojega
dveletnega sinčka .

Še en ne-marketinški nasvet iz ust mojega prijatelja Toma Velikega Ala Schreiterja: "Vsi dogodki so nevtralni! Vse, kar se vam zgodi, je nevtralen dogodek. Kako boste reagirali na dogodek, je vaša odločitev. Vi na večino dogodkov ne morete vplivati, vedno pa lahko vplivate, se odločite, kako boste na dogodek reagirali!"

Nekaj primerov, ki mi najprej padejo na pamet:

1. Stranka ne kupi - nevtralen dogodek. Možna reakcija? Slaba volja,
obup, ali nič hudega, bo pa naslednja stranka kupila še več.

2. Mož zamudi na večerjo - nevtralen dogodek. Možna reakcija? Žena kuha mulo, ali pa prijazno pozdravi moža , ga vpraša, kako je preživel dan in načne pogovor o obljubljenih počitnicah v Toskani.

3. Oglas v reviji ni prinesel niti ene nove stranke - nevtralen
dogodek. Možna reakcija? Obup, marketing ne deluje, naši izdelki so zanič ali pa ... hm, pa smo odkrili še en način, kako ne smemo prodajati, spet smo se nekaj naučili.

4. Lisac piše neumnosti v svoj spletni dnevnik - nevtralen dogodek.
Možna reakcija? Se razburim, napišem komentar. Ne naredim nič, sem vesel naprej, bo pa drugič napisal kaj pametnejšega.

Pa se še enkrat vrnimo k skrivnosti. Skrivnost uspeha filma "The Secret" je seveda v tem, da se skrivnosti od vedno dobro prodajajo.

Preberite, kaj sem o Skrivnosti pisal 4. oktobra 2004:

http://www.lisac-lisac.si/elektronskimesecnik23.php

Škoda, da nisem svoje pisanje vzel boj zares in sam posnel filma "The Secret". No, dejstvo, da so me prehiteli, je seveda nevtralen dogodek, si bom pa jaz izmislil kaj boljšega.

Povezava do SKRIVNOSTI: http://www.thesecret.tv/ 


Dodaj komentar


Komentarji:

26.05.2007 @ 13:46 silvestre
Tako kot Homer Simpson... živi srečno življenje oz. se na nevtralne dogodke odziva z nasmehom in je zato tudi vedno uspešen. Celo posebna nanizanka je bila posneta/narisana na to tematiko.
Film pa si bom definitivno ogledal. :)
26.05.2007 @ 18:00 Žan Nekrep
Celotna vsebina filma je na voljo tukaj --> http://www.daimonion.si/files/Skrivnost.pdf
26.05.2007 @ 21:55 Saška
Itak! Sem si že ogledala film in takoj mi je postalo jasno, zakaj nisem zmagala na državnem prvenstvu v DM. Mazda modre barve me nikakor ni privlekla. Ko boš imel črnega cabrio mini cooperja pa na avto že kar na začetku zapiši moje ime ;)
24.08.2007 @ 15:23 Fenixica
Film The Secret ki sem ga gledala že kar nekajkrat in istoimenska knjiga sta fantastična napotka za naprej in logična razlaga vsega za nazaj! Zakon privlačnosti pa deluje.... ves čas....ne moreš pritisniti "stop", ne moreš pritisniti "pause"... je proces, ki se odvija ves čas...PREBERITE IN POGLEJTE!!!
30.07.2010 @ 08:39 Vane Ssa
zelo mi je bilo vsec, to primerjanje, nevtralni dogodek in možna reakcija :( vs. :)
Knjigo sem prebrala in znova, ko se je lotim me spravi v boljšo voljo (...ne vem zakaj...ampak vedno jo berem kar ''nekje'' - ''sredine'' naprej...
na vrh