Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Pivovarna Laško in Delo
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 13.05.2007

V brezplačniku Dobro Jutro so objavili članek z naslovom: "Za koga so kupili Delo?". Podnaslov članka: "Nekdo je te dni duhovito pripomnil: "Ne vem, ali boš sedaj ob nakujpu pločevinke piva dobil brezplačni izvod Dela ali ob nakupu Dela brezplačno pločevinko piva?" To zagotovo najbolj slikovito ponazarja vlogo Pivovarne Laško kot lastnice medija."

Jaz se v politiko lastniških deležev podjetij v časopisnih hiš ne bom spuščal. Marketinško bom le pripomnil, da ta ideja Laško + Delo ni nič novega. Nekaj podobnega so že pred dvemi leti, prav z omenjeno pivovarno naredili v reviji FHM. V Sloveniji seveda. Kupcem je potrebno servirati več razlogov za nakup, en sam razlog pogosto ni dovolj.

V nadaljevanju preberite moj nasvet, ki sem ga objavil 25. maja 2005. Naslov?

100 najbolj seksi deklet v letu 2005 in brezplačno pivo! Si upate ne klikniti za nadaljevanje zgodbe? :)


100 najbolj seksi deklet v letu 2005 in brezplačno pivo!


Prejšnjo sredo sem na poti iz Ljubljane v Maribor kupil revijo FHM.

Prvič v življenju.

Zakaj sem se odločil za nakup revije za moške?

fhm


Ker sem ob nakupu revije dobil ZASTONJ PIVO;
Ker me je pritegnil naslov - 100 najlepših deklet v letu 2005;
Ker sem za 790 SIT dobil poceni primer obratnega marketinga, ki ga bom potem "prodal" bralcem mojih brezplačnih marketinških nasvetov.

Kaj se torej lahko naučimo iz moje investicije?

Prodajo izdelka ali storitve lahko povečate tako, da brezplačno priložite nekaj, kar bodo vaše stranke znale ceniti. Bralci moških revij vsekakor cenijo brezplačno pivo. Razmislite, kaj bi lahko svojim strankam podarili vi.

Revija za pivo ni plačala nič. Pivovarna je morda celo kaj plačala, da je kupcem revije lahko podarila pivo. Mar ne bi bilo lepo, če bi tudi vi darila za svoje stranke dobili kar brezplačno?

Piva ne dobiš na bencinski črpalki, kjer kupiš revijo, temveč se je ponj treba odpraviti v Spar. Tako trgovino obišče več strank. Pomislite, kdo bi lahko k vam usmeril vaših izdelkov lačne stranke.

Opisana akcija je dobra za revijo, ker je s pomočjo brezplačnega piva prodajo več. Dobra je za pivovarno, ker tako bralce "prisilijo", da poskusijo novo vrsto piva. Od vsega skupaj pa ima korist tudi trgovska veriga, saj se po njihovih trgovinah sprehodi več strank.

Odličen primer obratnega marketinga (motivacija za nakup revije je brezplačno pivo, ne le vsebina revije). In odličen primer sodelovanja treh podjetij. Pa naj še kdo reče, da slovenska podjetja nočejo sodelovati med seboj.

Revijo sem potem tudi prelistal ...

In naletel na še eno marketinško oziroma PR lekcijo. Za najbolj seksi Slovenko so izbrali Anjo Tomažin, voditeljico nedeljske popoldanske oddaje na nacionalni televiziji. Je verjetnost, da bo o izboru poročala RTS večja, če izberejo njihovo voditeljico, ali če bi izbrali kakšno drugo lepotičko? Vse jasno, kajne? ... Morda kar malo preveč prozorno, ampak deluje.

Marketinške lekcije so vsepovsod. Samo opaziti jih morate. Priporočam redno gledanje TV prodaje, branje Lady, Cosma in podobnih revij. V prihodnje raje skrbno pregledujte tudi letake, ki jih vsak dan dobivate v poštne nabiralnike. Nikoli ne veste, kje vas čaka naslednja zmagovita ideja.

Kako naj vas tokrat zvabim na www.lisac-lisac.si ?

Uporabim lahko podobno metodo, kot jo opisujem v tokratnem nasvetu.

Namesto da vam pripovedujem o množici koristnih člankov, ki jih lahko najdete na naši spletni strani, vam lahko preprosto povem, da sem bil na kraljevi poroki v Angliji in da sem slikal princa Charlesa z nevesto. Od blizu.

Kliknite za sliko.

Čarovnija?

Če vas zanima, kako samo z dvema prstoma držim v roki preko 850 strani hudo dobrih marketinških nasvetov, pa boste morali klikniti tukaj. Da, 850 strani na formatu A4, samo z dvema prstoma. Poglejte sliko.

Lep pozdrav,

mag. Aleš Lisac

p.s. Če se boste udeležili najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji (111 ponovitev, več kot 4500 udeležencev), ne boste dobili le brezplačne pijače. Dodali bomo še kosilo in darila v vrednosti več kot 200 evrov. S seminarja pa boste odšli z vsaj eno zmagovito idejo za povečanje prodaje in dobička. 100% garantirano!

Dodaj komentar


Komentarji:

14.05.2007 @ 09:52 ervinator
Če mi ponujajo pivo zraven žgečkljive revije, pomislim, to je isto kot bi šel v lokal in užival v razgledu. Pa še revijo obdržim. Potem izvem, da piva sicer ne dobim ob reviji, ampak ga moram iti iskat na drug konec Ljubljane. Trik vseeno deluje, ker sem idejo revija+pivo že vizualiziral v domači kavč. Saj imam še kako pivo v hladilniku. Torej, pri tem gre za še nekaj več kot le zastonj kosilo - gre za vizualizacijo udobja ob dveh skupaj ponujenih izdelkih. Tudi zastonj kosilo na seminarju ni samo hrana, ampak priložnost prijetnega pomenka s soudeleženci, morda celo predavatelji ...
14.05.2007 @ 15:59 Super Tine
Aleš, malce sem v dvomih, te nežne rokce in urejeni (nalakirani) sijoči nohti, po moje niso tvoji.. :)

= = >

tehnologija dela čudeže; pa tudi kdor že prebira KPK in upošteva kakšen nasvet je sigurno naredil vsaj 1 čudež, na bilokaterem področju.. .
=D
14.05.2007 @ 16:27 Aleš Lisac
Priznam, roke niso moje, je pa slika nastala v moji pisarni ... :)
na vrh