Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Satelitska navigacija
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 13.05.2007

Krasna zadevica, tale Garmin. Brez njega bi bil na Poljskem precej izgubljen. Če imaš na dan tri sestanke v mestu, ki ga ne poznaš, je satelitska navigacija super zadeva. Ali pa moj prvomajski obisk Londona z avtomobilom. Brez navigacije bi bila vožnja v center in iz centra Londona malo daljša …

Vsi seveda vemo, da sem si tole napravo v bistvu kupil zato, ker imam


takšne naprave rad. Tehnologija me je od vedno zanimala … To, da zadevo nujno potrebujem zaradi pogostih poti v tujino, so samo racionalni razlogi za nakup, ki sem si jih našteval, da sem si lahko upravičil nakup naprave.

Vsi nakupi so čustveni, podzavestni. Garmin sem si kupil iz strahu, da ne bi zaostal pri poznavanju tehničnih novitet, kupil sem si ga, da sem se lahko pohvalil pred prijatelji, kupil sem si ga, ker sem bil radoveden, kako zadeva deluje … Skratka čustveni razlogi, ki pa jih ne priznam. :)

Potem pa sem si nakup opravičil z racionalnimi razlogi. Vedno kadar kaj prodajate, vplivajte na čustva strank. Ne pozabite pa tudi na racionalno argumentacijo, s katero bo potem stranka sama pri sebi nakup dokončno upravičila.

Sicer pa se tudi na primeru Garmina lahko veliko naučimo. Napravica je šele začetek. Ko jo enkrat imaš, lahko dokupiš prometna poročila, lahko kupiš avdio knjige, dodatne turistične informacije itd. Skratka vprašali so se, kaj vse vozniki, ki imajo denar za Garmin, potrebujejo in jim to v paketu tudi ponudili.

Pa še na radarje vas napravica opozori. Tole se je pokazalo za precej koristno v Franciji … Pa še celo vrsto lepih statistik o svoji vožnji si lahko ogledate. Recimo povprečna hitrost, čas vožnje itd. In da ne bo pomote – večinoma sem tele statistike pridelal v vožnji po Nemčiji, vsekakor ne v Sloveniji.

Stranski učinek naprave? Slabša orientacija. Tako kot smo takoj po nakupu kalkulatorja pozabili poštevanko, sedaj manj spremljamo, kje se v resnici vozimo in tudi poti si več ne zapomnimo …

Garmina lahko tudi posodite prijatelju. Ki naredi en krog po Evropi (menda večinoma po Nemčiji) in pride do naslednjih statistik:

garmin

Ne poizkušajte tega izvesti sami ...

Dodaj komentar


Komentarji:

14.05.2007 @ 09:07 Ana
Še posebno tole z radarji je "hitremu" očitno zelo prav prišlo.
14.05.2007 @ 09:58 ervinator
Morda res slabo vpliva na orientacijo, čeprav meni pa pomaga. Na zaslonu nastavim 3d pogled, spreminjam resolucijo, in dobim tako na karti vidim, kje se trenutno nahajam glede na reko, pristanišče, glavno prometnico itd., ter to skupaj povežem s prevoženo potjo. Se pa meni nekaj drugega dogaja: ko grem v neznano mesto, se o njem ne pozanima več na spletu ("ni časa"), ampak se kar tja zapeljem, potem pa v garminovem meniju poiščem glavne znamenitosti ...
14.05.2007 @ 14:10 Saška
Meni pa Garmin pomeni predvsem občutek sigurnosti. Avto, mobitel in po novem še Garmin in jaz se počutim samozavestno in sigurno.
Včasih bi se že vnaprej tresla, če bi morala sama na pot v tujo deželo, sedaj pa vem, da četudi bom morda naredila 2 kroga preveč (ker tudi Garminu se zmeša), bom na koncu le prišla na cilj.
Sicer sem pa Garmina kupila za božično darilo svojemu soprogu. Ko me je cena vrgla na zadnjo plat, mi je prijateljica dala dober nasvet:"ljubica, pa saj to kupuješ tudi zase! Pomisli, koliko živcev in gub si boš prihranila, ko boste imeli na vašem potovanju novega navigatorja.
25.06.2010 @ 17:07 Goran
Aleš: glede slabše orientacije se popolnoma strinjam.

Ana: 210 km/h je v Nemčiji na večini odsekov dovoljeno, saj ni omejitve.

Sicer pa je zanimivo, da tudi ko sam vozim v Nemčiji s podobno hitrostjo, je povprečna hitrost podobna kot tu.

Skratka opažam, da se na dolgih relacijah zares ne splača voziti več kot 120-130 km/h. Npr. pri 1000 km vožnji, se skupaj s postanki pridobi le 1 ura, pri razliki 120-130 km/h, v primerjavi z 180-190 km/h.
na vrh