Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Trajekt ali Tunel
Marketing
Komentarji:   0 13.05.2007

V London sem moral z avtom. Sem imel preveč prtljage (oprema stojnice za sejem direktnega marketinga v Londonu). V eno stran sva se z bratom peljala pod morjem, nazaj po morju. Tunel je dvakrat dražji kot trajekt (200 proti 90 funtov). In tudi skoraj uro hitrejši. Vendar se na trajektu bolj spočiješ, poješ kosilo ali večerjo, kupiš kaj v brezcarinski prodajalni …

 

Marketinški zmagovalec dvoboja je seveda trajekt. Trajekti prinašajo lastnikom dobiček. Na trajektu je možno strankam vzeti še kakšen dodaten evro (hrana, pijača, trgovine). Tunel pa je dokaz, kaj človek res zmore. Tunel je dokaz, da se da z državnim denarjem narediti marsikaj koristnega. Ekonomske logike sicer ni, ker tunel prinaša izgubo, ampak jaz vseeno mislim, da ni nič hudega, da tunel imamo. Je bil pač davkoplačevalski denar porabljen za nekaj nedonosnega, ampak vsaj za nekaj, kar vsi vidimo. Problem je, ko davkoplačevalski denar izgine, ne da bi nam ostala vsaj kakšna luknja.

 


Dodaj komentar


na vrh