Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kriza prihaja
Marketing
Komentarji:   6 12.05.2007
V Angliji vsakih 15 sekund prodajo en plazma TV. 98% rast prodaje v primerjavi s prejšnjim letom. Kmalu bo tudi v glavah povprečnega slovenskega potrošnika nastopila kriza.

Povprečnemu potrošniku se bo začel v glavah prikazovati plazma TV. Lep, tanek televizor bo opazil v vsaki izložbi. Čez nekaj časa bo plazma TV opazil tudi pri sosedu v bloku. In kriza bo vse hujša. Na koncu bo pritisk tako močan, da bo potrošnik podlegel. Odpravil se bo v trgovino, potegnil iz žepa kreditno kartico in KRIZA bo mimo.

Nakup televizorja, ki je seveda čisto čustvena odločitev, bo potrošnik upravičil z gospodarnejšo izrabo kvadrature svojega stanovanja – saj z nakupom takšnega televizorja praktično prihraniš dva kvadratna metra prostora. To pa je pri današnji ceni kvadratnega metra stanovanja že zelo veliko. Vsekakor trikrat več, kot je cena televizorja …

Potem pa bo v glavi tega istega potrošnika nastopila nova KRIZA. Opazil bo, da se vse več ljudi vozi s terenskimi vozili. Moderno se tem vozilom, ki porabijo več goriva, ki imajo slabšo lego na cesti, ki slabše pospešujejo, ki slabše zavirajo, ki jih je težje parkirati, ki so bolj neudobna … reče tudi SUV. Na začetku se bo sicer upiral, potem pa bo pritisk postal nevzdržen … Dovolj bo že majhna okvara na starem avtu, ali kaj podobnega. Kriza bo premočna in na koncu bo na še enem slovenskem dvorišču parkiran še en brezvezen, neuporaben kup pločevine.

Dobri prodajalci znajo v glavah potrošnikov ustvariti KRIZO. Ko kriza enkrat nastopi, je namreč vsako upiranje zaman, potrošnik prej ali slej podleže.

Da vi niste takšni? Premislite malo, kaj ste govorili o prvih slovenskih direktorjih in šminkerjih, ki so si kupili mobilne telefone za 10.000 nemških mark. Čez nekaj let ste si sami privoščili isto stvar. Za nekaj manj denarja sicer, ampak imate ga pa vendarle, mar ne? Ja, ja vem, rekli boste, da brez mobilnega telefona ne gre več. Morda res ne, ampak kupili ste ga takrat, ko je bila v vaši glavi KRIZA tako močna, da se več niste mogli in želeli upirati.

Pravi prodajalci znajo ustvariti KRIZO v glavah potrošnika!

Dodaj komentar


Komentarji:

12.05.2007 @ 08:36 Tjasa
Vsekakor za splošno dobrobit človeštva upam, da kriza ne bo nikoli tako velika, da bo imelo SUV-je toliko ljudi, kot jih ima danes mobilne telefone. Mimogrede, zelo lep opis teh nepotrebnih jeklenih kolosov - učinkovito kaže na dejstvo, da najpogosteje nakupujemo povsem iracionalno (za razliko od plazma TVjev, ki imajo morda sicer večjo diagonalo, kot jo v resnici potrebujemo, a dejansko res prihranijo veliko prostora. Ta denimo nam, mladim, ki si moramo stanovanjsko vprašanje reševati brez državne podpore, res pomeni veliko že, ko govorimo o kvadradnih centimetrih).
12.05.2007 @ 13:09 Ljubo
Jest mam po tvojih predavanjih KRIZO in si zmeri nakupim ene 5 knjig :P
12.05.2007 @ 16:15 Grega
Zdravo!

Tale blog je meni nova scena in istočasno izredno zanimiva. Se mi pa poraja eno vparasanje, ki se je pojavilo ob Ljubovem komentarju: Koliko prakse oziroma kilometrov potrebujes, da si sposoben ustvarjati prave Krize!?!
12.05.2007 @ 17:07 nataša
Če mene vprašate, ni pomembno, koliko kilometrov imaš za sabo, da bi znal ustvariti dobro krizo (čeprav izkušnje pripomorejo k učinkovitosti, definitivno). Pomembno je le, da pogruntaš, zakaj se potrošnik obnaša "iracionalno". Nanj nedvomno vpliva okolje (prijatelji, znanci, neznanci na ulici, marketinški guruji :) ipd.). Torej pri nagovarjanju lahko izkoristiš vplive referenčnih skupin na potrošnika: naj bo to tv oglas, v katerem je potrošnik brez mobitela prikazan kot luzer v primerjavi s prijatelji, ki ga imajo; ali celo blog, na katerem prebereš, da nisi pravi strokovnjak, če nisi prebral xy knjige :) Pa se hitro zamisliš. In kriza se stopnjuje. Tako pač je. Pri vseh stvareh. Ker danes ne zadovoljujemo več le osnovnih potreb: torej po gledanju televizije, po hrani, po tem, da si oblečen. Hočeš gledati plazmo, ki je tudi lepša na pogled; jesti točno določene špagete, ne navadnih; in na zadnje-hočeš imeti točno določena obačila, da se boš bolje počutil-nista dovolj le "navadna majica in hlače". Marketinški strokovnjaki pa to pridno izkoriščajo.
13.05.2007 @ 16:17 Aleš Lisac
Kako ustvariti "krizo"? Pomaga branje knjig, obiskovanje seminarjev. Najpomembnejša pa je akcija. Število poizkusov tudi nekaj pomeni. Če boste poizkusili več tistočkrat, vam bo enkrat uspelo. Se spomnite kakšno krizo je ustvaril gospod Rubik pred nekaj desetletji? Stavim, da njegova kocka ni bila prva v seriji njegovih pogruntavščin ...
14.05.2007 @ 09:42 ervinator
Moja kriza je, da imam na izbiro za nakup grozno slaba stanovanja (v Nemčiji), tako da moram denar metati za najemnino. :( Za nova stanovanja sicer načrtujejo 100 ha do leta 2020, ampak do takrat se bom verjetno že dvakrat preselil ...
na vrh