Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Revije in časopisi izumirajo
Marketing
Komentarji:   3 10.05.2007

Podatki so neizprosni. Naklade časopisov in revij padajo. V ZDA so lani prodali za 1,5 milijonov časopisov dnevno manj kot leto pred tem. Podobno je z revijami. FHM so na primer v ZDA prenehali prodajati, ker ni bilo dovolj kupcev.


revije

Tudi prodaja oglasnega prostora v revijah in časopisih večinoma pada. Kam se selimo bralci? Na internet seveda. In založniki se bodo morali temu prilagoditi. Večina dnevnikov sicer ima tudi spletne izdaje, problem pa je v tem, da praktično še nihče ni res ugotovil, kako s spletnimi izdajami zaslužiti toliko kot s tiskanimi.

Ampak zadeva se bo spremenila in to zelo kmalu. Tudi oglaševalci bodo ugotovili, da ljudje vse manj gledamo televizijo in da vse več časa preživimo za računalniki. Velika priložnost za založnike, ki se bodo znali prilagoditi.

Poigravam se z idejo, da bi naredil spletno revijo ali časopis. Kaj pravite, bi imel kakšen »Lisac Neodvisni« spletni dnevnik dovolj bralcev? Pisanje bi bilo čisto neodvisno, članki takšni, kot jih drugje ni, skratka nekaj posebnega, drugačnega. Nekaj za ljudi z zdravo pametjo. Mislite, da bi šlo?

Vem, vem spraševati ljudi (pa čeprav so tako pametni, da berejo dnevnik marketinškega guruja) o tem, ali bi kaj počeli v prihodnosti, ali bi kaj kupovali, je popolnoma brez veze.

Lisac, naredi, pa boš videl, ali je ideja dobra ali ne …


revije2

revije3

Še dve prosojnici s predavanja v Londonu. Več tudi na http://www.yudu.com/uk/

 

Dodaj komentar


Komentarji:

10.05.2007 @ 08:03 Peter
"problem pa je v tem, da praktično še nihče ni res ugotovil, kako s spletnimi izdajami zaslužiti toliko kot s tiskanimi."

Meni ta izjava diši po novi tržni niši. :-) Nekdo bo to sigurno ugotovil. :-)
10.05.2007 @ 22:45 anita
novi mediji prihajajo in si izborijo določen prostor, jasno, več je medijev, manj je prostora za vse; vendar se ne spomnim dramatične "smrti" kakšnega od medijev; televizija, radio, kino, faks - vsi ostajajo kljub dvd-jem, cd-jem, e-mailom, mobitelom ...

prej se zdi, da se mediji dopolnjujejo; ko nek pevec izda nov album, tečemo na njegov koncert, tudi če imamo njegovo "zgoščenko" že na svoji polici ...
23.05.2007 @ 23:12 Kristjan Lapuh
Internetne izdaje revij in časopisov lahko offline izdajam celo pomagajo pri prepoznavnosti. Tiskani mediji še nekaj časa ne bodo propadli, Internet pa jim nudi nove možnosti oziroma dodatno možnost zaslužka. Trenutno kakšne generalne krize tiskanih medijev v Sloveniji še ni.
Kar se tile profesionalnega zgolj online založništva pa je tako, da se vedno bolj izplača z rastjo deleža oglaševanja, ki se zadnje čase seli na Internet (trendi v Sloveniji so zelo pozitivni). S pravim konceptom in uredniško ekipo je zdaj pravi čas za vstop v online založništvo.
na vrh