Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Marketinški lažnivci!?
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 16.04.2007

Smrtno nevarna špinača! V ZDA je špinača dokazano ubila eno osebo, šestnajstim so odpovedale ledvice, več sto pa jih je zbolelo. Nič posebnega, se dogaja, boste rekli. No, posebnost je v tem, da je ameriška FDA ukazala, da morajo s polic umakniti 30 blagovnih znamk špinače: Natural Selection Foods, Pride of San Juan, Earthbound Farm, Bellissima, Dole, Rave Spinach, Emeril, Sysco, O Organic, Fresh Point, River Ranch, Superior, Nature’s Basket, Pro-Mark, Compliments, Trader Joe’s, Ready Pac, Jansal Valley, Cheney Brothers, D’Arrigo Brothers, Green Harvest, Mann, Mills Family Farm, Premium Fresh, Snoboy, The Farmer’s Market, Tanimura & Antle, President’s Choice, Cross Valley, and Riverside Farms
Zakaj so morali prenehati prodajati kar 30 vrst špinače?

Ker vse zgoraj navedene blagovne znamke delajo v eni sami kalifornijski tovarni v San Juan Bautisti.

Nastradali so tudi psi. Z ameriških polic so morali umakniti 53 blagovnih znamk pasje hrane. Tudi nekaj znamk, ki jih poznamo pri nas. Za Eukanubo so me na enem izmed seminarjev prepričevali, da je res najboljša za pse, ker jo priporočajo veterinarji …

Celoten seznam zastrupljenih znamk pasje hrane, ki je povzročila smrt na stotine psov si lahko ogledate na tem linku. Ja, vseh 53 blagovnih znamk proizvajajo v isti tovarni …

Ko sem s partnerji 1989 leta v Milanu pri BP-ju kupoval čistila, se mi je zdelo cool, da naše čistilo delajo na isti liniji kot ostala bolj znana čistila. Zdelo se mi je zelo cool, da »farbamo« kupce in jim prodajamo isto čistilo v drugi embalaži, malo drugače obarvano in z drugim parfumom, dražje. Ampak to so bila vsaj čistila. Pri hrani pa res ni lepo, etično in moralno, da isto zmes prodajaš pod 30 različnimi etiketami in po 30 različnih cenah.

Ni prav, ni pošteno, ni moralno – in kot vidite, vse pride enkrat na dan. Ko pa enkrat izgubiš zaupanje kupcev, traja celo večnost, da ga dobiš nazaj. Deny Hatch (avtor knjige Million Dollars Mailings) se v komentarju na takšne dogodke sprašuje, ali je outsorcing ugleda res dobra ideja.


Dodaj komentar


Komentarji:

18.04.2007 @ 09:55 Damjan
Živjo Aleš!

Mi lahko poveste vir informacije glede nevarne pasje hrane, ki so jo umaknili iz prodajnih polic? Morda bom na to temo napisal članek v reviji Osvoboditev živali.
19.04.2007 @ 08:10 Aleš Lisac
Damjan, v zapisu je tudi link, tam je veliko informacij, tudi sporočilo za javnost.
na vrh