Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Osebne poštne znamke
Dnevnik guruja
Komentarji:   21 12.04.2007

Bravo pošta! V marcu so začeli z izdajanjem osebnih poštnih znamk. Odlična ideja! Pohvaliti moram marketinški oddelek pošte. Tudi sam sem seveda takoj naročil osebne znamke za naše podjetje.

lisac

Pohvaliti pa moram tudi poštni "oddelek za zmanjševanje prodaje". Naročilo znamk so namreč tako zakomplicirali, da grem stavit, da poleg našega podjetja in morda še dveh treh, do sedaj znamk ni uspel naročiti nihče drug. V boj s poštnim "oddelkom za zmanjševanje prodaje" sem poslal študentko Natašo. V 24 korakih in po mesecu dni ji je uspelo kupiti znamke.

Na poti, do znamk, so jo tudi slekli ... Da prav ste prebrali. Mnoga podjetja imajo odlične ideje, potem pa se vmešajo agenti iz "oddelka za zmanjševanje prodaje" in vse uničijo. Škoda.

Preberite Natašino zgodbo, je kar dolga, ampak se splača prebrati. In komentirajte prosim.


Kako je Nataša en mesec kupovala osebne poštne znamke:

1. Greš na http://www.posta.si – osebne poštne znamke, kjer je narisana skica, ki ponazarja postopek pridobitve znamk. Ustavi se, ko sistem zahteva certifikat, in ker ga nimaš, ne moreš nadaljevati.

2. Klic na Pošto, da me operater vodi do obrazca. Še sam ni točno vedel, kam klikniti, da prideš do vloge. Pozitivno to, da so sedaj ta obrazec dali direktno na njihovo stran in ga najdeš takoj.

3. Ko končno dobiš dostop do vloge, se pojavi problem, ker je ne znaš sam izpolniti. Zopet pokličeš na Pošto. Sedaj te vodijo skozi obrazec.

4. Misliš, da si skoraj končal, ko te opozorijo, da potrebuješ SAMO še dva izpisa/potrdili (Sklep vpisa organizacije v Sodni register in Potrdilo Statističnega urada RS), ki pa (pozor!) ne smeta biti starejši od 3 mesecev. Zakaj? Ne vem.

5. Vzameš si čas in se napotiš na Statistični urad RS (Vožarski pot 12), komaj najdeš parkirišče, potem pa ti prijazno povedo, da oni tega potrdila ne izdajajo več. To sedaj počne AJPES. Te usmerijo in ti dajo njihovo telefonsko številko. Vsaj nekaj.

6. Ker si že v centru mesta, se odločiš, da greš na Okrožno sodišče v Ljubljani po redni izpisek iz Sodnega registra. Nič lažjega, ne? No, ne ravno. Zopet se pozabavaš z iskanjem parkirišča, vstopiš … ko te pretresejo. Torbico odložiš na tekočem traku, se sprehodiš mimo detektorja kovin, ko začne piskati. Izprazniš žepe, detektor še vedno tuli kot nor. Gospod vas vpraša, ali imate kovinski pas. Nimate. Naprava zopet piska. Gospod zatrjuje, da zagotovo imate kovinski pas. Oba vztrajata pri svojem. Ko dvignete majico in pokažete, da ne lažete, odneha, vam vrne stvari in vas napoti v 3. nadstropje.

7. V sobi 341 čakate v vrsti, izpolnite obrazec za izpis, nakar vam gospa sporoči, da morate po sodne koleke v PRITLIČJE!! (za vrednost 12,69 €)

8. Vrnete se s koleki, spet čakate. Dobite izpis.

9. Sedaj ste na poti v AJPES (v Šiški); vstopite, napotijo vas do gospe, ki vas napoti do druge gospe; zopet izpolnite obrazec; malo počakate, dobite Obvestilo o vpisu v poslovni register Slovenije (zakaj se imenuje Potrdilo Statističnega urada??!!), plačate še 4,17 € in ste rešeni.

10. Zbrane obrazce in vlogo za e-digitalno potrdilo sam odneseš na Pošto. Upaš, da je s tem stvar urejena.

11. Pokličeš na Pošto, ker te zanima, kdaj boš lahko videl sadove svojega dela (tekanja za raznimi vlogami in obrazci). Pomirijo te, da moraš počakati samo še 14 dni. Dobra novica? Ja pošljejo ti jih po navadni pošti. Torej nič več tekanja naokoli. 

Po nekaj dneh …

12. Še kar ni konca, madona! Pokličejo s Pošte in vas obvestijo, da vas pri njih čaka zgoščenka. Ni ti jasno, zakaj, saj pravzaprav čakaš le še znamke.

13. Greste na Pošto po cd, ga vstavite v računalnik in…

14. ugotovite, da gre za navodila za aktiviranje in prevzem vašega kvalificiranega potrdila, vendar … ne veš, kaj za boga moraš narediti.

15. cd prijazno pojasni, da ste prejeli 2 referenčni številki za aktiviranje. Kaaaaaj? Oni to meni? :)

16. Povprašaš okoli. Seveda, nekaj ste dobili. Direktor dobi referenčno kodo na e-mail, avtorizacijsko kodo mu vroči poštar osebno. Blede se vam že, dobesedno. :)

17. Pa vseeno zberete še zadnje moči. Če ste prilezli do sem, boste seveda šli do konca. Kliknete na link (ki ga najdete med navodili na cd-ju) … in zopet ste na spletni strani Pošte, tokrat izpolnjujete registracijski obrazec. Dokazati morate namreč, da ste res oseba, ki je e-digitalno potrdilo naročila. Dobra stran? Program vas korak za korakom vodi … upate, da do znamk. :)

18. Ne, ne še. Tako lahko se pa menda ne boste izmazali. Še malo sivih celic bo potrebno pokuriti.  V obrazec vpišete obe kodi: referenčno in avtorizacijsko, seveda.

19. Nato si izmislite svoje geslo. Hmmm … Kaj takega: »nemucitemevec«?!

20. Neverjetno. Vaša identiteta je potrjena. Vendar le kot fizična oseba. Kaj? Da bi bila registracija popolna, morate potrditi tudi identiteto podjetja, vendar za to niso dovolj kode. Ker znaš telefonsko številko Pošte že na pamet, jo hitro zavrtiš.
Rečejo, da bo za registracijo treba odpreti poštni predal. Zakaj? Da dobite POŠTNO ID. Slednjo vpišete v milijonti okvirček obrazca. Kaj vam še manjka? Aha, matična številka. Ker vam ne zazna matične vašega podjetja, naredite kaj? Pokličete kam? Pošto? Bravo, dobro vam gre. Tam ugotovijo, da vaša vprašanja presegajo njihove sposobnosti. Vežejo vam programerja  Ta pojasni, da matična številka pravzaprav pomeni emšo naročnika (fizične osebe). Zakaj se imenuje matična????

Jaz imam že vsega dosti. Pa vi? Odnehamo? Gremo naprej?

21. Gremo naprej. Torej: e-digitalni ključ imamo. Registrirali smo se. Geslo imamo. Sedaj preostane le še, da napišemo želeno količino znamk, pošljemo sliko, ki bo krasila naše »playing hard to get« znamke. 

 
22. Način plačila? Naročilnica! Super. Gotovi ste.

23. hahahahahahahahahahahaha, neeeeeeeeee. Tako olajšanje občutite, ko zagledate ZAHVALO ZA NAROČILO. Ne morete verjeti, da ste stvar izpeljali do konca. A ob zahvali še dodatek; da ne izgubite kondicije. Po pošti jim morate poslati še naročilnico. 

24. Znamkeeeeee, čakamo vaaaaaas!!!!!!

Misija končana.

Celotni stroški:
18,56 € (s stroški parkiranja)

Čas in živci: neprecenljivo 

Naziv pridobljene izobrazbe: dipl. »organizator (N)e-MOGOČIH MISIJ)« 
Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila:
živcem, da so zdržali, brez njih ne bi šlo;
koreti, ki me je brez besed prevažala sem ter tja, da sem dobila vse potrebno za oddajo vloge;
sodelavkam, ki so poslušale moje presenetljive dogodivščine v tej misiji;
našemu študentu za vso tehnično podporo (še dobro, da študira informatiko);
in za konec: hvala Pošti, da je tako močno zakomplicirala zadeve. Nekaj sem se le naučila. In … naslednjič bom dvakrat premislila, preden se odločim za kakšen podoben nakup. 

Opomba marketinškega guruja: Nataša se je učila na moje stroške, tako da nima nobenega vzroka za negodovanje :)

p.s. če ste preskočili kakšno točko ... pri točki 6 so Natašo slekli. :)

p.p.s. Kupite osebne poštne znamke tudi vi. Ideja je res dobra. Če imate malo potrpljenja, boste nad svojim nakupom navdušeni. www.posta.si.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
12.04.2007 @ 21:03 Ziga
Prvi korak sem naredil. Dobil sem celo certifikat. Potem pa obupal:) To je moja zgodba...
12.04.2007 @ 21:21 John
Kako iz Amazona narediti butično mini knjigarnico? Svoj sistem naročanja in plačevanja naj si izposodijo pri Pošti Slovenije.

Morda pa je Pošta to naredila namerno - bodo te znamke tako redke, da se bodo zanje tepli zbiralci.
12.04.2007 @ 22:36 Franci
Ziga imam rešitev zate ;)
povabiš zgoraj omenjeni tim na obisk (mim grede kaj če bi meli seminar kako do znamk...se kdo prijavi?:) ) pa ti uredi stvari.....mogoče.
Namreč tudi nam je komaj uspelo. Klicali smo jih večkrat ene 3-4x potem pa so nam končno dali samega programerja na telefon da smo uredila stvari
na kratko OBUPNI SO! =)
13.04.2007 @ 09:04 Miha
Mogoče bi morali na prvo stran pošte dati kar številko programerja, pa verjetno pravnega oddelka, ker dvomim, da se je vsega tega spomnil samo programer. So pa skupaj super kombinacija. Nataša, izkušnja je pa odlična, da lahko enkrat sama pričneš predavati kako prodati več in začetek začiniš s to zgodbo. Aleš jo na predavanjih že učinkovito uporablja:)
13.04.2007 @ 10:05 ervinator
Dobra zgodba, za v knjigo! ;)
Malo me je sicer zmotilo, da je ste izpisek iskali na sodišču, in ne pri notarju. Sicer pa bi na podobne ali še hujše zaplete naleteli tudi v Franciji in Luksemburgu - s tem da verjetno niti osebnih poštnih znamk še ne poznajo. V Nemčiji je glede birokracije vendarle nekoliko bolje kot v Sloveniji.
13.04.2007 @ 12:17 nataša
Hmmmm, ervinator ... mogoče knjiga ne bi bila slaba ideja, ali pa ... še boljša: posnamem lahko audio/dvd, hahahah. To bi bila čista "Lisac poteza" :) bi verjetno "oddelku za zmanjševanje prodaje" na Pošti še malo dvignili krivuljo uspešnosti :)
14.04.2007 @ 12:27 Aleš Lisac
Andrej, ni čisto tako. Pošti sem s svojim zapisom želel le pomagati. In vsem ostalim podjetjem, kjer imajo močan "oddelek za preprečevanje prodaje" tudi. Osnovno pravilo marketinga in prodaje je zelo preprosto: "Če ti stranke želijo dati denar, ga vzemi." Nakup mora biti preprost, če ni nas to drago stane. Kupci ne kupijo.
16.04.2007 @ 23:57 Lovro
Jaz imam odlicno idejo. Podjetje Lisac & Lisac naj s posto podpise pogodbo in za njih prodaja znamke, postopek se bo scasoma skrajsal in uredil, medtem bom jaz zbral denar, pripravil design oz. sliko in moje znamke bodo kmalu na kuvertah... Jaz sem za to, da Natasa zbira narocila in ureja dokumentacijo, po sklenjenem poslu - vplacilih pa naj tudi prejme ustrezno visjo placo in se narocniki ji bomo vecno hvalezni, da nam je prisparala muke... Javite, ko bo urejeno, parkirnino placam jaz, za svoje narocilo...
24.04.2007 @ 21:51 Diana
Živjo,
Ja, bravo Nataša...Živci odlični, pa vse to..da ne ponavljam tistih pred mano...ampak si ne morem kaj, da ne bi Andreja vprašala, če je sodeloval pri oblikovanju postopka naročila znamk na Pošti... Sem imela občutek, da je kar osebno "užaljen" zaradi Natašine zgodbe...
Pa lep dan vsem!
09.07.2007 @ 10:06 kritizer
Isto stvar bi lahko kupili pred dvema letoma na angleški internetni strani brez stresa in dve tretjhini ceneje. Uživajte še naprej ob storitvah naše pošte.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh