Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kuhamo.si?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 12.04.2007
Nagradne igre so odlično marketinško orodje. Ker je odziv običajno velik in ker lahko odziv natančno izmerimo. Uporabo nagradnih iger svetujem takrat, kadar želite pridobiti podatke o potencialnih strankah in kadar veste, kaj boste potem s tako pridobljeno bazo strank naredili.
Nagradna igra mora biti za stranke popolnoma brezplačna. Po mojem so vse nagradne igre, kjer morajo stranke nekaj investirati, da lahko sodelujejo, nelegalne, neetične in nemoralne. Ali so nelegalne, sicer ne vem natančno, ker nisem pravnik. Vem pa, da ni v skladu z božjimi zapovedmi, če nekomu rečeš, da je sodelovanje brezplačno, potem pa mu štirikrat na mesec vzameš po en evro.
Sam sem organiziral že veliko nagradnih iger. Na štirih smo za glavno nagrado podelili avto. Ampak nikoli nismo za udeležbo zaračunali niti centa. Poslati si moral razglednico (poštnino smo plačali mi), mail ali pa poklicati na brezplačno št. 080.
Poglejte si »nagradno igro« portala www.kuhamo.si. 1142 besed drobnega tiska. Šele z zelo pozornim branjem (uporaba povečevalnega stekla je nujna, če drobni tisk berete na tiskani razglednici) morda odkrijete, da vas sodelovanje v nagradni igri stane štirikrat po 200 SIT na mesec.
Zaradi takšnih prodajalcev (megle?) ljudje postanejo skeptični in nezaupljivi. Nezaupanje pa povečuje stroške … o tem sem že pisal. Skratka, s takšno prakso snovalci opisane nelegalne (po nestrokovnem mnenju marketinškega guruja) loterije, sebi ne bodo naredili kakšne velike koristi, škodili pa bodo tudi panogi nasploh, ker se bo še povečalo nezaupanje kupcev.
Jaz do zdaj še nisme srečal/videl nobene BREZPLAČNE nagradne igre. Na tak ali drugačne nečin ljudje moramo nekaj plačat.
Se mogoče motim?
Nagradna igra mora biti preprosta, brezplačna in ciljana. Prodajali bomo potem in z veliko verjetnostjo uspešno.
Podobno je nakupovanje v Šparu, ko delijo kupone za nagradno igo za avto. Moraš plačat račun v Šparu, da dobiš kupon za izpolnit, da sodeluješ v nagradni igri.
Bi lahko temu rekli mogoče priktiro oglaševanje? Malo se igram z besedami. :-)
Na koncu koncev tako ali drugače plačamo. Nič ni zastonj ali brezplačno, razen besede brezplačno. :-)