Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kuhamo.si?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 12.04.2007
Zavajanje strank se na dolgi rok zanesljivo ne obnese. Kratkoročno pa lahko »marketinški rokohitrci« z dobro skritim drobnim tiskom zaslužijo kak evro. Sicer nemoralno in neetično, ampak nekaterim je vseeno.

Nagradne igre so odlično marketinško orodje. Ker je odziv običajno velik in ker lahko odziv natančno izmerimo. Uporabo nagradnih iger svetujem takrat, kadar želite pridobiti podatke o potencialnih strankah in kadar veste, kaj boste potem s tako pridobljeno bazo strank naredili.

Nagradna igra mora biti za stranke popolnoma brezplačna. Po mojem so vse nagradne igre, kjer morajo stranke nekaj investirati, da lahko sodelujejo, nelegalne, neetične in nemoralne. Ali so nelegalne, sicer ne vem natančno, ker nisem pravnik. Vem pa, da ni v skladu z božjimi zapovedmi, če nekomu rečeš, da je sodelovanje brezplačno, potem pa mu štirikrat na mesec vzameš po en evro.

Sam sem organiziral že veliko nagradnih iger. Na štirih smo za glavno nagrado podelili avto. Ampak nikoli nismo za udeležbo zaračunali niti centa. Poslati si moral razglednico (poštnino smo plačali mi), mail ali pa poklicati na brezplačno št. 080.

Poglejte si »nagradno igro« portala www.kuhamo.si. 1142 besed drobnega tiska. Šele z zelo pozornim branjem (uporaba povečevalnega stekla je nujna, če drobni tisk berete na tiskani razglednici) morda odkrijete, da vas sodelovanje v nagradni igri stane štirikrat po 200 SIT na mesec.

Zaradi takšnih prodajalcev (megle?) ljudje postanejo skeptični in nezaupljivi. Nezaupanje pa povečuje stroške … o tem sem že pisal. Skratka, s takšno prakso snovalci opisane nelegalne (po nestrokovnem mnenju marketinškega guruja) loterije, sebi ne bodo naredili kakšne velike koristi, škodili pa bodo tudi panogi nasploh, ker se bo še povečalo nezaupanje kupcev.

Dodaj komentar


Komentarji:

13.04.2007 @ 07:40 Peter
Nagradne igre so RES odlično marketinško orodje. Potegnejo VSAKEGA.

Jaz do zdaj še nisme srečal/videl nobene BREZPLAČNE nagradne igre. Na tak ali drugačne nečin ljudje moramo nekaj plačat.

Se mogoče motim?
13.04.2007 @ 08:46 Aleš
Večina nagradnih iger je res brezplačnih. Recimo, ko sem v Nami kupoval obleko, sem medtem, ko sem čakal na račun izpolnil kartico za nagradno igro (dvakrat Bali!). Res je bilo popolnoma brezplačno, še časa nisem porabil prav nič.
13.04.2007 @ 08:54 Miha
Nagradna igra, kjer te n.... je popolnoma kontraproduktivna. Kot prvo, so zelo redki posamezniki, ki bodo pripravljeni plačati nekajkrat po XX €, zato da bodo sodelovali v igri. Raje kupijo loto listek, kjer vedo za kaj gre. Torej bo takšnih udeležencev malo. Drugi, ki pa ne bodo prebrali drobnega tiska, pa bodo vsaj hudo jezni, če že ne bodo kam napisali svojih občutkov, npr. na blog. V tem primeru pa poleg nezadovoljnih udeležencev, dobimo še negativno publiciteto. Res dobra nagradna igra. Za kaj je že?
Nagradna igra mora biti preprosta, brezplačna in ciljana. Prodajali bomo potem in z veliko verjetnostjo uspešno.
13.04.2007 @ 11:47 Peter
Ravno to sem imel v mislih g. Aleš: v Nami KUPOVAL obleko.Če ne bi kupovali obleke, verjetno ne bi sodelovali v nagradni igri, a ne. In obleka ni bila zastonj. :-)

Podobno je nakupovanje v Šparu, ko delijo kupone za nagradno igo za avto. Moraš plačat račun v Šparu, da dobiš kupon za izpolnit, da sodeluješ v nagradni igri.

Bi lahko temu rekli mogoče priktiro oglaševanje? Malo se igram z besedami. :-)

Na koncu koncev tako ali drugače plačamo. Nič ni zastonj ali brezplačno, razen besede brezplačno. :-)
na vrh