Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Petrolove dobičkonosne besede
Dnevnik guruja
Komentarji:   25 06.04.2007

Petrol ima 348 bencinskih servisov. V povprečju vsak dan, vsako črpalko, obišče 1000 kupcev. Petrol torej vsak dan obišče 348.000 kupcev.

In prijazni prodajalci na vseh bencinskih servisih prijazno vprašajo:

»Gospod je to vse? Boste kaj toplega za pod zob? Kakšna čokolada, kaj za popit?«

In te prijazne besede prodajajo, dobro prodajajo. Do mesta Lodz na Poljskem sem trikrat tankal. V Sloveniji, na Češkem in na Poljskem. Samo pri nas so me prijazno vprašali, če bom še kaj poleg goriva. In samo na Petrolu sem res kupil še nekaj pijače …

Prodati več kupcem, ki so že pri nas … Vsi vemo, da se da tako zaslužiti več. Vemo že … Ampak vedeti ni dovolj, znanje moramo spraviti v prakso. Petrolu je recimo uspelo izšolati in motivirati prodajalce na 348 bencinskih servisih, da vprašajo. Kaj mislite, koliko na dan in na leto zaslužijo s prijaznim vprašanjem, s prijaznim pogovorom s stranko? In koliko ne zaslužijo tisti, ki ne vprašajo ...


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
06.04.2007 @ 10:41 Ljubo
No to so naš že v srednji šoli učili... :)

Ampak jest pa nisem doživel v 6 letih odkar imam izpit, ene 2x če so me tako vprašali (pa večinoma tankam na petrolu)... To je veliko odvisno od človeka in ne samo od podjetja.

Da se razumemo... "Še kej" prileti vsakemu iz ust, da bi pa sprožil dodatno ponudbo ala lih kar sveže žemlce al pa en sendvič za na pot al pa smo lih dobil novo Mladino...

Po sedanjem opažanju to ljudje naredijo edino če so plačani za to, torej od prometa.
06.04.2007 @ 11:17 ervinator
Ponuditi zraven še hrano in pijačo, je v redu. Mene pa v Nemčiji sprašujejo, ali imam pebe točke (pay-back) in ali jih res ne želim. To je oblika regio-gelda. Glavna prednost je, da lahko s točkami dobiš nek kredit, za vsakih 200 evrov pa ti en evro podarijo (se mi zdi). Skratka, to je zame odločno premalo, da bi se s tem ukvarjal. Če se grejo CRM, naj dajo večjo nagrado. Moja poanta: ne zdi se mi pametno, da mora blagajničarka svoj prijazni nameh pokvariti z nadležnim ponujanjem pebejev.
06.04.2007 @ 11:51 Saška
To s Petrolovim vljudnim ponujanjem sem doživela tudi jaz. Ko so me to vprašali prvič, sem bila šokirana in se potem zasmejala in prodajalca vprašala, če je prej delal pri McDonaldsu. Ko se mi je to zgodilo tretjič (vsakič drugje), sem dojela, da so morali iti čez neko izobraževanje. Vendar pa se bojim, da je začetniški entuzijazem že počasi upadel. Saj veste po uni varianti "ma, kaj šefi težijo, ko pa itak noben nč ne kup"
Jaz vem zase, da se ob tako splošnem vprašanju (nekaj drugega je, če ti konkretno ponudi časopis, bonbone ...), ponavadi res ne odločim razmišljati o nakupu še česa. Sploh pa ob dejstvu, da zunaj moj avto stoji pred kolono živčno čakajočih voznikov :)
06.04.2007 @ 12:02 Blaž
Na Petrolu nisem nikoli opazil takšne prijaznosti. Res pa je, da običajno napijem avto na bencinskih z večjo frekvenco strank in so zato tudi zaposleni bolj na spidu. Možno, da se to dogaja na manjših. Če pa že, pa ponudijo kakšen artikel izza pulta.

Sem pa opazil takšno prijaznost na enem od Ljubljanski OMV servisov. Kasneje sem slišal, da so zaposleni na OMVjih plačani tudi od prometa. Velikokrat imajo menda neke akcijske artikle, ki jih še toliko bolj promovirajo. Dobil sem tudi informacijo, da so pri svojem početju uspešni.
06.04.2007 @ 15:08 silvestre
No, mogoče niso vsi doživeli podobno srečanje, ampak jaz sem ga - skoraj identično kot Lisac, če še ne prijaznejše in sploh ne vsiljujoče. In toje definitivno en velik plus. :)
06.04.2007 @ 19:34 denis
Je pa tudi druga plat (ne)prodaje.Včeraj sem na pumpi, ki je v bližini enega od nakupovalnih centrov tankal in vzel tudi plinsko jeklenko.Tam pa se zatakne.Za jeklenko najprej plačaš, se zapelješ do prostora, ki je namenjen jeklenkam in počakaš da pride (naj bi bilo TAKOJ) prodajalec in ti zamenja jeklenko.POTEM PA ČAKAŠ IN ČAKAŠ. In to se ni zgodilo prvič!!!
06.04.2007 @ 19:38 denis
Aja, če ne bi odšel nazaj v prodajalno in jih opozoril, da je skoraj pol ure čakanja veliko preveč, bi verjetno čakal do danes.
07.04.2007 @ 01:46 Miha
Znajo na Petrolu tudi včasih it predaleč s to prodajo. Da se moraš v prazni trgovini čez celo trgovino sprehajat, ker imajo nameščene enosmerne ovire, namesto da bi šel direktno na blagajno, če želiš samo plačat dencin se mi zdi skrajni primer posiljevanja z nakupi in me zato ne vidijo na Petrolovih bencinskih.
07.04.2007 @ 13:42 Super Tine
Moj postanek na Petrolu; prvi pozdravim prodajalca, ta mi ne odgovori, plačam s kartico, mi jo dobesedno vrže na pult, čeprav je bil ta prodajalec izjema od drugih je bil zadosten razlog, da sem spremenil mnenje od vseh Petrolovih servisov..

Med potjo sem se ustavil v Novi vasi, kjer stoji majhen OMV servis, kupil sem si osvežilno pijačo, ko me nevsiljivo ogovori prodajalec, da mi zagotavlja še en način, kako izboljšati moje potovanje.

Pokazal mi je novo posebej razvito polno sintetično olje za extremno zmogljive motorje osebnih vozil in mi povedal, da je po njegovem mnenju celo boljše od tega, ki ga sedaj uporabljam, saj so ga razvijali dolgo časa in vsebuje zadnje svetovne izboljšave in aditive. .
Naštel mi je njegove lastnosti; izredno visoka zanesljivost mazanja tudi pri največji obremenitvi, pri hladnem zagonu omogoča hitro naoljenje vseh delov motorja tudi pri temperaturah nižjih od -40*C. . itn
Seveda me je prepričal v nakup =D

Čeprav je v SLO le 104 OMV servisov so ti čedalje hujša konkurenca Petrolu in drugim saj z odgovornostjo in najvišjo kakovostjo storitev zadovoljujejo potrebe, zlasti mobilnih kupcev, po naftnih derivatih, trgovskih storitvah...Po mojem mnenju..
=D

P.s.
Prijetne praznike Vsem
08.04.2007 @ 11:25 Ropret
Jaz delam kot študent na bencinskem servisu (Petrol). Sodelavci so prijazni, nevsiljivo ponujajo izdelke.

Stvar je v tem, da oni od tega nimajo nič večje plače. To je le njihova dobra volja. Verjetno bi bili vsi delavci bolj pripravljeni ponujati izdelke, če bi za to dobili neko plačilo.
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh