Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tako bi morali delati vsi!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   13 03.04.2007

Vem, da veste, da sem velik zagovornik testiranja. Upam, da tudi zaradi državnega prvenstva v direktnem marketingu in mojega pisanja, vse več podjetnikov svoje marketinške ideje, rešitve, ponudbe, itd. testira. Enes mi je včeraj poslal po mailu tole:

Pozdravljeni,
priznam, da redno prebiram vaš blog in se ob branju zabavam. Priznam, da sem se ogromno naučil od vas, ter da občasno kopiram vaše ideje.
Kar tako naprej!!!

Pred kratkim sem prvič v življenju sestavil prodajna pisma. Brez vaših nasvetov ter knjige "Sprožilci" bi bili rezultati veliko slabši.

Vprašanje imam za vas. Katero od priloženih prodajnih pisem je do sedaj oz. bo imelo boljši odziv? (Akcija še vedno traja, tako da se rezultati znajo spremeniti)

A:Vsak cent je pomemben (v pismo smo tudi priložili 1 cent)
B:Kako enostavno do 37,8% nižjih stroškov?
C:Kaj bi vi izbrali?

Kakšna se vam zdijo pisma?

Verjamem da bi se dalo vse skupaj tudi bolje sestaviti ter se izogniti kakšnim začetniškim napakam. Ker bi se rad še veliko naučil, razmišljam da bi se vpisal na tekmovanje v direktnem marketingu 2008.
Ali predlagate kakšno dobro knjigo o internet marketingu, ali pa o marketingu nasploh?

Verjeli ali ne (vprašajte Enesa, če ne verjamete), sem uganil. Pravilno sem razvrstil vsa tri pisma od najboljšega do najslabšega. Poizkusite uganiti tudi vi!

Verzija A, Verzija B, Verzija C

 

 


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
04.04.2007 @ 15:10 Aleš Lisac
Aja pozabil sem odgovoriti na vprašanje v zvezi s knjigami. Na tem blogu je bilo in še bo predstavljeno veliko dobrih knjig.
Pa še nekaj, čeprav Enes misli, da rezultati niso dokončni, moram povedati da najverjetneje so. Vsaj jaz še nisem videl primera, da bi kakšna verzija čudežno pozneje začela delovati bolje. Ostalo bo tako kot je.
04.04.2007 @ 15:42 Saška
Bom poskusila tudi jaz, čeprav pri tem ugibanju pa vedno v temo brcnem. Jaz bi se za drugo leto spet prijavila na tekmovanje, le tega ugibanja ne maram ...me uniči :)
Evo, da vidim, če bi mi šlo tukaj bolje...; Pismo A; mi je po naslovu in ideji najbolj všeč in sklepam, da jih je takšno pismo veliko več odprlo in "shranilo". Skoraj bi stavila nanj, ampak mi je tekst v Pismu B boljši. Baranta s številkami, ki meni sicer nimajo blaznega smisla, vendar dajejo občutek verodostojnosti. Tudi naslov ni slab. Pismo C sem pa izločila takoj na zadnje mesto, ker nima ne naslova udarnega in tudi tekst je medel.
Torej od najboljšega nazaj: A, B, C
Imam za tekmovanje v letu 2008 kaj boljše šanse, da se prebijem čez takšne zanke? :)
04.04.2007 @ 15:43 Super Tine
B
A
C -io
=)
04.04.2007 @ 16:30 Aleš Lisac
Saša, očitno si tokrat prisluhnila svoji intuiciji. Podzavest vedno ve ...
04.04.2007 @ 19:01 Enes
Da, se strinjam z vami. Rezultati se najverjetneje ne bodo spremenili. Odziv je bil največji prve dni, in ti dnevi so tudi praktično že odločili končni rezultat.

Aleš, kakšen je bil največji odziv prodajnih pisem, ki si ga kdajkoli dosegel?

Verjetno je to težko oceniti, kajti vse je odvisno od tega kaj prodajaš, od ciljne skupine ter koliko stane. Zastonj je lažje prodati, vendar tudi to ni lahko.

lp Enes
04.04.2007 @ 19:47 ervinator
Mislim, da v tem primeru naslovi niso odločilni, ampak nadaljevanje.

Pismo A: Ali se strinjate, da čas=denar? Halo, podcenjuješ bralca, ki je preokupiran s služenjem denarja in ki mu 1 cent resnično nič ne pomeni. Že samo odpiranje pisma in branje stane veliko več kot 1 cent.

Pismo B: Zmotil me je preveč natančen odstotek prihranka. Vendar se pismo v nadaljevenju ukvarja s precej natančnim izračunom, ob tem elegantno pove, kje vse prihranimo in katere druge ugodnosti (v primeru nezadovoljstva) še dobimo. Besedilo je konsistentno in res privlačno, berljivo.

Pismo C: Besedilo se začenja s pogojnikom če v retoričnem vprašanju. Joj, takšno pismo ima res nabolj naravno pot v smeti. Komu se da brati takšne neumnosti? Pa alineje so preveč skupaj zbite.
04.04.2007 @ 23:23 Aleš Lisac
Enes si zasluži pohvalo, ker testira. Glede na to, da s pisanjem pisem šele začenja, so vsi trije njegovi izdelki odlični. Kaj jaz pogrešam pri teh pismih? Predvsem se bralec ves čas sprašuje KAKO je možno, da ti da nekdo nekaj toliko ceneje? Od kod prijajajo prihranki? Če bralec ne razume razloga, je skeptičen. Vsi razumemo zakaj so nizkocenovne letalske družbe cenejše - ker nimajo osebja na letališčih, ker kart ne prodajajo preko posrednikov, ker ... Skratka strankam je potrebno pojasniti nižjo ceno.
Najvišji odziv, ki sem ga imel do sedaj? He, he ... nekaj čez 120%. Ampak odziv ni pomemben, pomembno je ali se splača. Želite tudi vi 120% odziv? Pošljite svojim strankam po dve brezplačni vstopnici za Viktorje, potem jih pa še pokličite ... :) Se razumemo, mar ne? Izberite ciljno skupino, ki vas pozna in vam zaupa, ponudite jim nekaj kar ne bodo mogli odkloniti in dodajte še kaj za njihove prijatelje. Odziv garantirano bo, če se vam bo pa vse skupaj splačalo, pa ne vem.
05.04.2007 @ 01:33 Enes
Hvala za feedback, bom upošteval v prihodnje.
05.04.2007 @ 04:08 Neuro
Pa angažirajte tudi lektorja. Natančnost s črkami - natančnost s številkami...
05.04.2007 @ 10:07 natalie
verjeli ali ne, lektorji so pri tovrstnih besedilih pogosto bolj v nadlogo kot v pomoč ... Joe Sugarman je nekoč zapisal, da je bilo njegovo besedilo zelo všeč strankam (beri: je prodajalo), ne pa tudi jezikoslovcem ... lektorji so pa itak dobro poučeni o tem, kaj je menil France o (K)kopitarjih ...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh