Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tako bi morali delati vsi!
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 13 03.04.2007
Vem, da veste, da sem velik zagovornik testiranja. Upam, da tudi zaradi državnega prvenstva v direktnem marketingu in mojega pisanja, vse več podjetnikov svoje marketinške ideje, rešitve, ponudbe, itd. testira. Enes mi je včeraj poslal po mailu tole:
Pozdravljeni,
priznam, da redno prebiram vaš blog in se ob branju zabavam. Priznam, da sem se ogromno naučil od vas, ter da občasno kopiram vaše ideje.
Kar tako naprej!!!
Pred kratkim sem prvič v življenju sestavil prodajna pisma. Brez vaših nasvetov ter knjige "Sprožilci" bi bili rezultati veliko slabši.
Vprašanje imam za vas. Katero od priloženih prodajnih pisem je do sedaj oz. bo imelo boljši odziv? (Akcija še vedno traja, tako da se rezultati znajo spremeniti)
A:Vsak cent je pomemben (v pismo smo tudi priložili 1 cent)
B:Kako enostavno do 37,8% nižjih stroškov?
C:Kaj bi vi izbrali?
Kakšna se vam zdijo pisma?
Verjamem da bi se dalo vse skupaj tudi bolje sestaviti ter se izogniti kakšnim začetniškim napakam. Ker bi se rad še veliko naučil, razmišljam da bi se vpisal na tekmovanje v direktnem marketingu 2008.
Ali predlagate kakšno dobro knjigo o internet marketingu, ali pa o marketingu nasploh?
Verjeli ali ne (vprašajte Enesa, če ne verjamete), sem uganil. Pravilno sem razvrstil vsa tri pisma od najboljšega do najslabšega. Poizkusite uganiti tudi vi!
Verzija A, Verzija B, Verzija C
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Me pa zanima, kako Lisac sklanja svoj priimek. Ker pravilno bi bilo Lisac, Lisaca, Lisacu, Lisaca, o Lisacu, z Lisacom. ;) Črka a bi v sklonih 2 do 6 izginila le v primeru, če bi bila tudi v imenovalku polglasna, na primer da bi se izgovorilo Lisc ... Nisem prepričan, kako je s tem v primeru, če oseba sama svoj priimek drugače sklanja. Ali je potem bolj prav po njegovo ali po pravilih ...
Razlog je fotka kovanca. Tako prodajno pismo ne izgleda pusto in suhoparno.
V pisarno namreč vsak teden dobivamo flyerje za računovodske servise in uganite... večina od njih roma v koš za reciklažo papirja (prenatrpanost teksta od roba do roba). Dolgo nazaj smo dobili letak, ki je bil lepo oblikovan in priznam, da se je kar nekaj časa valjal po mizah.
Ne bi se mogel bolj strinjati z natalie. Vse lepo in prav, promo materiali naj bodo profesionalni in vsaj približno prav napisani. Čistunstvo pa v marketingu ni nikoli zares delovalo. V mojem poslu nagovarjamo ljudi, ne računalnike in ljudje razumejo, ko so nagovorjeni v preprostem in razumljivem jeziku.