Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tako bi morali delati vsi!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   13 03.04.2007

Vem, da veste, da sem velik zagovornik testiranja. Upam, da tudi zaradi državnega prvenstva v direktnem marketingu in mojega pisanja, vse več podjetnikov svoje marketinške ideje, rešitve, ponudbe, itd. testira. Enes mi je včeraj poslal po mailu tole:

Pozdravljeni,
priznam, da redno prebiram vaš blog in se ob branju zabavam. Priznam, da sem se ogromno naučil od vas, ter da občasno kopiram vaše ideje.
Kar tako naprej!!!

Pred kratkim sem prvič v življenju sestavil prodajna pisma. Brez vaših nasvetov ter knjige "Sprožilci" bi bili rezultati veliko slabši.

Vprašanje imam za vas. Katero od priloženih prodajnih pisem je do sedaj oz. bo imelo boljši odziv? (Akcija še vedno traja, tako da se rezultati znajo spremeniti)

A:Vsak cent je pomemben (v pismo smo tudi priložili 1 cent)
B:Kako enostavno do 37,8% nižjih stroškov?
C:Kaj bi vi izbrali?

Kakšna se vam zdijo pisma?

Verjamem da bi se dalo vse skupaj tudi bolje sestaviti ter se izogniti kakšnim začetniškim napakam. Ker bi se rad še veliko naučil, razmišljam da bi se vpisal na tekmovanje v direktnem marketingu 2008.
Ali predlagate kakšno dobro knjigo o internet marketingu, ali pa o marketingu nasploh?

Verjeli ali ne (vprašajte Enesa, če ne verjamete), sem uganil. Pravilno sem razvrstil vsa tri pisma od najboljšega do najslabšega. Poizkusite uganiti tudi vi!

Verzija A, Verzija B, Verzija C

 

 


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
05.04.2007 @ 13:23 natalie
o testiranju je očitno kar dosti vedela tudi Lady Diana Spencer: "Da najdeš princa, moraš prej poljubiti neverjetno veliko žabcev."
05.04.2007 @ 15:17 ervinator
Strinjam se glede slovnice - pri marketingu je treba tehtati, koliko upoštevati/uporabljati napake pogovornega jezika.

Me pa zanima, kako Lisac sklanja svoj priimek. Ker pravilno bi bilo Lisac, Lisaca, Lisacu, Lisaca, o Lisacu, z Lisacom. ;) Črka a bi v sklonih 2 do 6 izginila le v primeru, če bi bila tudi v imenovalku polglasna, na primer da bi se izgovorilo Lisc ... Nisem prepričan, kako je s tem v primeru, če oseba sama svoj priimek drugače sklanja. Ali je potem bolj prav po njegovo ali po pravilih ...
05.04.2007 @ 16:03 Blaž
Priznam, da nisem bral vseh treh pisem, sem se pa najdlje zadržal pri Pismu A.

Razlog je fotka kovanca. Tako prodajno pismo ne izgleda pusto in suhoparno.
V pisarno namreč vsak teden dobivamo flyerje za računovodske servise in uganite... večina od njih roma v koš za reciklažo papirja (prenatrpanost teksta od roba do roba). Dolgo nazaj smo dobili letak, ki je bil lepo oblikovan in priznam, da se je kar nekaj časa valjal po mizah.

Ne bi se mogel bolj strinjati z natalie. Vse lepo in prav, promo materiali naj bodo profesionalni in vsaj približno prav napisani. Čistunstvo pa v marketingu ni nikoli zares delovalo. V mojem poslu nagovarjamo ljudi, ne računalnike in ljudje razumejo, ko so nagovorjeni v preprostem in razumljivem jeziku.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh