Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dobili smo finalistki!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   11 02.04.2007

V polfinalu prvega Državnega prvenstva v direktnem marketingu so se srečali Mojca, Peter, Polona in Mirjam. Kdo je prišel v finale prvega in edinega marketinškega tekmovanja, kjer od zmagovalcu NE odloča žirija?

Poglejte si vodeno prezentacijo! Prezentacija POLFINALE.

Kmalu bomo začeli sprejemati prijave za prvenstvo 2008. Se boste prijavili? Prvakinja bo znana 19. aprila 2007. Pokal in ključe mazde MX5 bo prejela od legende direktnega marketinga Joa Sugarmana.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
02.04.2007 @ 11:42 Žan Nekrep
Bom prečekiru... fajn zadeva tole ja ni kaj :) Jaz sem se že iz pred-tekmovalne naloge veliko naučil in iz tvojih predstavitev...

Sam tole na strani popravi:

Imamo finalistki! V finalu se bosta pomerili Mojca Savski in Polona Kisovec.

19. aprila 2007 pa bo znan prvak, ali prvakinja (hehe prvakinja je samo možnost razen če....)
02.04.2007 @ 11:49 Žan Nekrep
Moje mnenje glede prvaka: Vsi glavni favoriti so izpadli vključno z mano hehe sej se hecam :) Res zanimivo tekmovanje... kako bo pa naslednjo leto, kaj bo glavna nagrada, bo isto vse potekalo kot sedaj? Aleš zmeni se z Toyoto, da jo dobi zmagovalec, saj so najmanj kvarljive in pa hude dobre :) Jaz si jo kr želim :) Mogoče bi za vse, ki se uvrstijo v finale dal kakšno posebno potrdilo (s tem bi se prijavli še več mladi in mladi po srcu, ki bi lahko to pokazali bodočim delodajalcem)
02.04.2007 @ 12:07 Peter
Jaz bi se rade volje prijavil, a o marketingu nimam pojma. Kako se lahko najbolje pripravim do 2008, kakšen nasvet? :-))
02.04.2007 @ 15:20 Žan Nekrep
Prvo se vprašaj: si to res želiš oziroma v marketingu uživaš... Znano je namreč, da si lahko dosti bolj uspešen, če v počneš tisto v čemer uživaš!

Nasveti kako se pripraviti za marketing:
- beri blog lisaca
- preberi kako knjigo na to tematiko (scientific advertising, joe sugarman, mogoče kak korak pred konkurenco... tuki dobiš na morje znanja)
- prečekiraj prosojnice prejšnjega tekmovanje in analiziraj
- poglej strani uspeh.com, marketingzmagovalcev.com...
- udeleži se kake delavnice ,seminarja... npr najbolj prodajane marketinške delavnice v SLO :)
- prijavi se na e-tečaj VAŠ PROFIT
- poglej na google za svetovno znane marketingarje in jih preštudiraj (joe vitale...)

itd. itd...
02.04.2007 @ 16:24 Saška
To, da o marketingu nimaš pojma res ne šteje prav nič. Tudi jaz sem se prijavila na tekmovanje letos iz čistega štosa ...no, Aleš me je malce spodbudil k temu ...in prilezla do skupine 8-ih. Med potjo do tam pa sem se ogrooooooomno naučila. Saj ta stvar je prav temu namenjena - učiti se na zabaven način.
02.04.2007 @ 17:52 Žan Nekrep
Saška ma prov tud ja...sam jaz sem napisal nasvete, ker je Petra zanimalo kako se naj pripravi...
02.04.2007 @ 18:12 Peter Šelekar
Pozdrav vsem!

"Klub vražjih babnic" je bil tudi zame pretrd oreh ;)

Vesel sem, da sem lahko tekmoval in vesel sem da sem prišel do polfinala - bilo je zelo divje.

Peter: enako kot Saška, sem se tudi jaz prijavil na tekmovanje zgolj iz radovednosti in povsem brez posebnih ciljev.

Ko se prijaviš ne razmišljaš o zmagi ampak ko zmagaš kolo za kolom in se znajdeš v polfinalu, se pojavi tudi misel o tem, da zmaga ni več prav daleč :)
No, danes sem pristal na realnih tleh saj so se punce odrezale zelo dobro. Mojca je napisala dobro prodajno pismo in prejela več prijav kot jaz. Mojca BRAVO!

Vsi, ki ne tekmujemo več - čas je da začnemo brusit kremplje za naslednje prvenstvo, še posebej zato ker bo veliko "novincev" na prvenstvu, mi pa bom tam z izkušnjo več :)

P.S. Gradite svojo listo ;)

Peter Š.
02.04.2007 @ 21:48 ŠeVednoPetrovaFenica
Drage punce..
čestitke vsaki posebej, mislim da ste se zelo potrudile. Ne glede na končni rezultat pa ne pozabite, da ste že danes VELIKE ZMAGOVALKE :)

Sicer pa..
ČESTITKA TUDI PRVEMU DRŽAVNEMU PRVAKU :))


Polfinalne naloge dokazujejo, da je bila konkurenca spoštovanja vredna in tvoj pristop izjemen. Všeč mi je, ker imaš pogum in si drzneš biti drugačen. BRAVO!

lp, Klementina
02.04.2007 @ 22:50 Ziga
Peter, škoda. Tako sem navijal zate. Že za to, ker če bi zmagal, bi rekel, super, do osem sem prišel, ampak premagal me je nekdo, ki je zmagal:)

Aleš, Mazda rabi novo nalepko pravi moja Monika in se smeji...Pravi, bravo babe! Ji raje naslednje leto ne bom pustil, da se prijavi:)
02.04.2007 @ 23:55 Joži
Sedaj je jasno zakaj na vseh ostalih marketinških in drugih tekmovanjih, kjer odloča žirija zmagajo moški. Punca bo prvakinja, ker ni žirije. Enostavno.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh