Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Mojster Joe Sugarman
Dobre knjige
Komentarji:   9 02.04.2007

Danes, mi je pisal nepremičninski agent iz Novega mesta. Sprašuje kako napisati dober tekts za prodajo hiše. Pa mi je prišel na misel oglas, s katerim pred leti hišo za 6 milijonov dolarjev prodajal Joe Sugarman. 

KLIK za pdf oglasa.

Oglas je res sladkorček. Mala mojstrovina marketinškega genija. Uživajte. Komentar pod oglasom by Drayton Bird.


Komentarji:

02.04.2007 @ 23:08 Igor
'State of the art advertising'...brez nadaljnjega.

Drzi pa, da je v ozadju proizvod, ki bi ga vsak rad imel - ceprav si ga ne more privoscit - cisti, top top luksuz, krasna lokacija, dodelane vse podrobnosti ipd.

Problem vecine domacih nepremicninarjev je ta, da nic kaj dosti ne dajejo na podrobnosti - drazje se proda, bolje je provizijsko zanje - ostalo niti ni toliko pomembno.

Da se ne bom komu od nepremicninarjev zameril (btw: Ales je o tem zelo dober clanek pred casom v Veceru spesnil), morda omenim pripetljaj, ki se mi je zgodil lani:

Ogledujem si vse vrste nepremicnin in njih cene, pa mi pade v oci Plecnikova vila za 1 mio evrov. 'Poceni' sem zamomljal (vsaj na dandanasnje cene v Dolini Sentflorjanski , 'pa se na slabi lokaciji ni! Le kako, da se ni prodana?'

In glej ga zlomka - se srecam cez 2 meseca z direktorjem priznane nepremicninske agencije in sem rekel, da ga malce povprasam o tem.
Takoj je vedel o cem govorim, saj nihce vile dejansko ni mogel prodat, potencialnih kupcev pa je bilo kar nekaj.

Razlog? Zraven je pokopalisce in skoraj vsakic, ko so ogledniki naokoli vozili potencialne kupce, je bil pogreb...he,he. Zgodba je seveda malce pretirana, a bistvo je jasno.

Vso spostovanje preminulim, vendar mar ne bi kdo v marketinskih materialih vsaj omenil, da se poleg nahaja pokopalisce?
03.04.2007 @ 10:39 Zvonko
Lahko dobim naslov nepremičninskega agenta? Zanj imam čudovito idejo!
Svojim strankam lahko k hiši, ki jo prodaja, podari "bio vrtiček", ki ga lahko zakupi na naši biokmetiji. Zagotovo bo lažje prodal!

Stranka pa jeseni brezplačno prejme izdelke, ki si jih je ob nakupu hiše izbrala - zelo preprosto, preko spletnega obrazca.
03.04.2007 @ 11:21 Miha
Ja zanimiva zgodba. Vsak jo rad prebere, čeprav že na zažetku večina ve, da kupiti ne more.
Ker tudi sam iščem hišo, oziroma stanovanje lahko rečem le, da so naši nepremičninski agenti prej ovira pri nakupu, kot pa posrednik. Takšne so vsaj moje izkušnje. Kakšen kupec pa sem, če ne resen. Vpraša me pa vsak. Potem pa dajte 10€ (ne vsi )za ogled in pred ogledom vam o hiši, lokaciji ne damo nobene informacije. Ne damo! Super, kako naj vem ali me hiša zanima, če ne dajo nobenega podatka. Tu v tej zgodbi pa je hiša super opisana. Prktično se že vidim, kako sedim ob oknu in....
03.04.2007 @ 14:16 Saška
Aleš,
najprej ena čisto nevezana za ta prispevek: a bi svoje tehnike poprosil, da bi nam, ki bi večkrat komentirali, olajšali pot. Saj ni prav grozno, ampak vsakič znova vpisujem ime in moj e-mail. Jaz bi se pa prav rada enkrat za večno registrirala. :)
Potem pa bi komentrala Igorja in izkušnjo s pokopališčem. Vse je stvar predstavitve in jaz bi hišo ob pokopališču z vsem prepričanjem in energijo predstavila, kot najboljšo možno opcijo. Zakaj? Vso mladost sem preživela v hiši, ki stoji v zadnji vrsti pred Žalami. In povem vam, da ni boljšega soseda, kot so "tamrtvi". Nikol ne težijo, nimajo žurov, celo za stoletja vnaprej veš, da tam nikoli ne bo stala stolpnica in bo parking problem le ob dnevu mrtvih :)
04.04.2007 @ 00:03 Igor
Saska,

Da ne bo nesporazumov - ravno to sem mislil - vse je stvar predstavitve. V omenjenem primeru (in zal nesteto drugih) pa zavajanje potencialnih kupcev s prikrivanjem kljucnih informacij, ki bi, ce bi bile ustrezno predstavljene seveda (tako kot ste npr. napisala sama) ciljale le na kupce, ki jih tovrstne stvari ne motijo. Bi se nepremicnina zato kaj laze prodala? Absolutno - kar pa je najpomembnejse - prisla bi v prave roke.

o.p.: Osebno tudi sam ne bi imel zadrzkov bivanja ob pokopaliscu - se posebej ne v Plecnikovi vili :-)
04.04.2007 @ 16:12 Borut
Rad bi se pridružil Mihovem komentarju glede nepremičninskih posrednikov. In ker se vam je javil ravno agent iz NM, od kjer sem, lahko povem, da imam z večino novomeških same slabe izkušnje, podobno kot Miha. In namesto, da bi se naučili prodajati in pravega odnosa do strank, zdaj išče nasvete, kako pripraviti dober oglas. Saj ne rečem, tudi to je potrebno, samo, kaj mu pomaga dober oglas, če bo potem v samem prodajnem postopku "pogrnil"... Po drugi strani so na našem koncu še ok, tukaj ti vsaj ne zaračunajo za ogled. To je še huje kot na bankah, kjer ti zaračunajo stroške odobritve kredita. Le kdo bi od mene kaj kupil. če bi mu hotel zaračunati vstop v trgovino? Ah, na tole temo bi lahko napisali roman...
05.04.2007 @ 12:20 Zvonko
Borut,

popolnoma se strinjam s tabo glede komentarja o bankah in zaračunavanju takšnih in drugačnih stroškov.

Ampak kaj se lahko naučimo iz tega? Očitno si ljudje tako močno želimo avtomobilov, stanovanj, beri - kreditov, da smo pripravljeni plačati tudi te nepotrebne stroške.

Torej, najlažje je prodati nekaj, kar si ljudje močno želijo. Želja je tista, ki odloča o tem, ali bomo segli v denarnico ali ne.

Torej, vzbuditi pri stranki željo po našem izdelku.
06.04.2007 @ 08:28 Miha
Zvonko,
že res, da je potrebno pri kupcu vzpodbuditi željo. A meni želje po hiši, oziroma lastnem stanovanju ne vzpodbudi agent ali pa banka. Tudi nimam želje po kreditu in si ga ne želim, a da zadovoljim željo, ga bom moral sprejeti. Sedaj pa je odvisno kaj mi agent ali pa banka ponujata. Agent ovire do moje rešitve in banka kredit? Ne, jaz hočem, da mi oba ponudita rešitev!
14.04.2007 @ 13:35 rajnovic
od leta 1999 že iščem oz. prosim in rotim, da bi mi nekdo oz. kakšen prijazni človek pomagal najti vsaj enosobno stanovanje. S svojo bolno ženo živim v neprimerno stanovanje, ki je vlažno, mrzlo, škodljivo. Naši sobivalci so: plesen, smrad, črvi itn. Kot delovnemu invalidu III. kategorije (revmatična obolenja), sem tudi jaz ogrožen v tem neprimernem stanovanu (hiša strahov). Ja. Tudi moja Občina mi noče pomagati? Stanovanje je lahko tudi v kletne prostore, v pretličju, itn. kličem Vas na pomoč.
na vrh