Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Paretovo pravilo
Dobre knjige
Komentarji:   6 28.03.2007

Danes sem bil cel dan na Bledu (svetovanje), včeraj cel dan v Slovenj Gradcu (ne vem že katera ponovitev delavnice Nemogoče - 60 udeležencev), od petka do ponedeljka sem bil na Poljskem ...

80_20

Skrajni čas, da še enkrat preberem tole knjigo ...

V 20% časa naredimo 80% pomebnih stvari ...

20% oblek nosimo večino časa, ostale obleke se nam valjajo po omarah.

20% zapisov na blugu, naredi večino vtisa na bralce, ostalih 80% zapisov je malo brez veze ... :)

Pravilo 80/20 tudi pomeni, da nam 20% strank prinese okoli 80% dobička. Paretovo pravilo preprosto pomeni, da niso vse stranke enake in da se z vsemi strankami ne splača ukvarjati na enak način.

Dobra knjiga o temeljnem zakonu, ki velja povsod v življenju in v vseh panogah poslovanja. Pravilu se je potrebno prilagoditi, spremenili ga ne bomo nikoli.


Komentarji:

28.03.2007 @ 20:24 Peter
Oooo super, sploh nisem vedel da obstaja knjiga o tem pravilu. Mislim pa da CELO življenje nekako funkcionira okrog tega pravila. :-)
28.03.2007 @ 20:54 Alen
Never tell your problems to anyone... 20% don't care and the other 80% are glad you have them.
28.03.2007 @ 21:06 Super Tine
Če se ne motim (popravite) je l.1906 italijanski ekonomist Vilfredo F.D. Pareto opazil, da ima 20% ljudi v Italiji v lasti 80% lastnine.
Ta "opazka" je postala tako znana, da so jo kasneje Joseph M. Juran in drugi posplošili v tako imenovan Parentov princip; ki vklučuje tudi pravilo 80/20.
20% vrhunskih prodajalcev mi ustvari 80% prihodkov
Ni samo délati pametno(80); ampak delati pametno na pravih stvareh(20)..
=D
28.03.2007 @ 23:52 Ljubo
Hey!

To pravilo je sicer cool, ampak mene bolj zanimajo rezultati (če so seveda že) tistega prodajnega pisma ki se razteza čez 10 strani :)
29.03.2007 @ 11:35 Ana
Super Tine, motiš se, če se moti Wikipedia ...
29.03.2007 @ 17:41 Ana
Hvala, Super Tine
sedaj oba veva več
na vrh