Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zahovič
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 21.03.2007

Lidl in Zahovič ...

Pred kratkim smo govorili o "celebrity" marketingu - o uporabi znanih osebnosti v marketinške namene. Saj se spomnite, mar ne? Helena Blagne je že drugič kupila kuhinjo Svea ...

Dobra poteza tole z Zahovičem. Z Zahotom bo vse veliko bolj odmevno,  kot bi bilo brez njega. In ljudje govorijo o tem.

Zaho igrica

Nekateri imajo pa še dovolj časa, da igrajo igro "Zaho glavca". Trenutno vodilni je kliknil 2716 krat, da se je prebil na vodilno mesto. To pa je vztrajnost ...

Joseph Sugarman bi rekel, da gre za lepo uporabo psihološkega sprožilca, ki se mu reče "involvment".


Komentarji:

21.03.2007 @ 15:35 Žan Nekrep
Hehe Aleš, ko sem videl prvič oglas v katerem Zahovič predstavlja Lidl sem se spomnil na to kar ste pisali o Heleni ja...
21.03.2007 @ 18:19 Simon
Meni pa nekako to ne potegne. Ne paseta mi skupaj Zahovic in Lidl, ne vem..
22.03.2007 @ 06:36 Sasa
Jao!
Saj razumem, da takšne stvari vlečejo, pa vendar a se ne da združiti dobre reklame z lepo reklamo? Tole je pod kritiko za moj okus ... no, jaz tudi nisem potencialna stranka Lidla.Za Heleno še mogoče verjamem, da ima kakšen Svea element v kleti hiše :), za Zahota pa težko verjamem, da bo svoje žemljice kupoval v Lidlu.
22.03.2007 @ 09:05 Miha
Enako. Zaho in Lidl mi ne gresta skupaj. Je pa oglas odmeven, saj tudi tukaj govorimo o njem:) Vsekakor menim, da je dobro, če se naročnik s prenašalcem sporočila (znano osebo) identificira na svojem področju, tako pa imam še vedno pred sabo intervju z Zahotom, ko ta govori o znanih (dragih) znamkah, ki jih uporablja...
22.03.2007 @ 10:21 Aleš Lisac
Pravilno ugotavljate, da morda Zaho ni najprimernejši. Ampak brez njega bi šli oglasi mimo, ne da bi jih opazili, z Zahotom pa ni tako. Ljudje o tem govorijo, komentirajo, se sprašujejo, če bo res tam kupoval ... Element presenečenja ponavadi dvigne odziv oglasa. Če nam nekaj ne gre skupaj, če nas nekaj preseneti, o tem razmišljamo. Če je vse običajno, potem zadevo zlahka spregledamo.
22.03.2007 @ 11:20 Alen
100 x bolj bi v to reklamo pasala Helena (če že govorimo o njej) kot pa Zaho... res mimo zadeva.

Pa bi se noter našlo več gospodinj, ki nakupujejo, kot pa moških in mladih, ki pred TV-jem gledamo nogomet.
22.03.2007 @ 18:11 Peter
"Element presenečenja ponavadi dvigne odziv oglasa. Če nam nekaj ne gre skupaj, če nas nekaj preseneti, o tem razmišljamo. Če je vse običajno, potem zadevo zlahka spregledamo."

A se mogoče podobno dogaja pri Big Brotheru? Kao, nobeden ga ne mara, vsi ga kritizirajo, se zgražajo...a vsi ga gledajo in o njem pišejo. Se pravi, zadeva deluje. Ljudje ga gledajo. Bingo.
25.03.2007 @ 18:45 mili
Sem mnenja da Zaho in Lidl nekako res ne gresta dobro skupaj-vsaj jaz ju ne vidim. Najbolj me moti govor Zahota v reklami-nekako *napiflano-se sliši in brez naravnega, da ne rečem pravega nasmeha. Mene ni prepričal...
02.04.2007 @ 08:09 vasko
Da je kombinacija Zaho-Lidl dobra, je preuranjeno poudarjati. Kje pa pise, da bo ta kombinacija Lidlu povecala obisk. Zaho je res bil nogometni zveznik, ce pa je primeren za promocijo zivilske trgovine pa ne vem. Sicer pa uporaba zveznikov v oglasevalske namene ni nic kaj inovativnega.Oglas me ne prepica za nakup v Lidlu.
na vrh