Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zahovič
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 9 21.03.2007
Lidl in Zahovič ...
Pred kratkim smo govorili o "celebrity" marketingu - o uporabi znanih osebnosti v marketinške namene. Saj se spomnite, mar ne? Helena Blagne je že drugič kupila kuhinjo Svea ...
Dobra poteza tole z Zahovičem. Z Zahotom bo vse veliko bolj odmevno, kot bi bilo brez njega. In ljudje govorijo o tem.
Nekateri imajo pa še dovolj časa, da igrajo igro "Zaho glavca". Trenutno vodilni je kliknil 2716 krat, da se je prebil na vodilno mesto. To pa je vztrajnost ...
Joseph Sugarman bi rekel, da gre za lepo uporabo psihološkega sprožilca, ki se mu reče "involvment".
Saj razumem, da takšne stvari vlečejo, pa vendar a se ne da združiti dobre reklame z lepo reklamo? Tole je pod kritiko za moj okus ... no, jaz tudi nisem potencialna stranka Lidla.Za Heleno še mogoče verjamem, da ima kakšen Svea element v kleti hiše :), za Zahota pa težko verjamem, da bo svoje žemljice kupoval v Lidlu.
Pa bi se noter našlo več gospodinj, ki nakupujejo, kot pa moških in mladih, ki pred TV-jem gledamo nogomet.
A se mogoče podobno dogaja pri Big Brotheru? Kao, nobeden ga ne mara, vsi ga kritizirajo, se zgražajo...a vsi ga gledajo in o njem pišejo. Se pravi, zadeva deluje. Ljudje ga gledajo. Bingo.