Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tested Advertising Methods 2.0
Dobre knjige
Komentarji:   5 19.03.2007

Še en test iz knjige Johna Caplesa, tokrat v mojem svobodnem prevodu:

Oglas A:

  • Slika: Slika moškega, ki s prstom kaže plešo drugega moškega
  • Naslov: "Pred 60 dnevi so me klicali Pleško"
  • Tekst: Zgodba o moškem, ki je dosegel odlične rezultate s preparatom za rast las
  • Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"

 

Oglas B:

  • Slika: Zdravnik specialist ponuja ček bralcu
  • Naslov: "Če vam v 30 dneh ne zrastejo lasje, vam dam ta ček."
  • Tekst: Pojasnilo, da vam vrnejo denar, če ne boste zadovoljni z delovanjem preparata.
  • Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"

 

Mislite, da je več prodal oglas A ali B?


Komentarji:

20.03.2007 @ 08:52 Simon
Tudi jaz sem za B. Osebno vsem tem preparatom ne verjamem, če pa ponudijo vračilo denarja, si rečeš, zakaj ne. Če deleuje, ne zahtevaš denarja nazaj.
20.03.2007 @ 10:50 Aleš Lisac
Igor, vaš komentar je zlata vreden!!!! Jasno, da je zmagal "Pleško". Ker slika in sam izraz "Pleško" v sekundi definira ciljno skupino. In vi, dragi Igor ste nam natančno definirali kako zadeva deluje. Vprašajte stranke, opazujte stranke - in vedeli boste! Pri oglasu z zdravnikom, ni natačno določena ciljna skupina in samo sklicevanje na ček, da človeku misliti, da zadeva morda ne bo delovala. Skratka premočno je zmagal "Pleško".
20.03.2007 @ 12:39 Igor
To je verjetno zato, ker sem tudi sam že delno plešast :-)
20.03.2007 @ 12:43 Igor
Pardon - deloma plešast!
20.03.2007 @ 14:26 Žan Nekrep
Zanimive teste nam pripravljaš Aleš :) Le tako naprej! Čustva torej prodajajo :)
na vrh