Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Tested Advertising Methods
Dobre knjige
Komentarji:   2 19.03.2007

"THEY LAUGHED WHEN I SAT DOWN AT THE PIANO, BUT WHEN I STARTED TO PLAY!-"

To je naslov enega najuspešnejših oglasov v zgodovini oglaševanja. John Caples je pri svojih 25 letih (davnega leta 1925) začel z novo šolo oglaševanja.

caples

V knjigi boste našli zgodovinske primere, ki jih drugi avtorji citirajo znova in znova. V knjigi boste našli natančna navodila kako sestaviti oglas, ki deluje. Našli boste tudi recimo 20 primerov testiranih oglasov, od katerih je bilo 10 uspešnih, 10 pa ne - tako malo za ugibanje in preverjanje marketinške intuicije.

Recimo primerček za vas, pa ugibajte:

A)

  • Slika srečnega para, ki se z avtom odpravlja na izlet
  • Naslov: A vacation that lasts the rest of your life
  • Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"

 

B)

  • Brez slike
  • Naslov: How you can retire on a guaranteeed income for life
  • Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"

 

Ena od teh dveh verzij je bila zelo uspešna, druga pa neuspešna. No?


Dodaj komentar


Komentarji:

17.09.2007 @ 19:07 Matej
prva saj vpliva na čustva :) je res ? :D
04.03.2009 @ 01:37 Ana
Jaz pravim, da je bila uspešna druga. Vsi bi radi verjeli v čustva in sončni zahod, ampak v drugi je pa omenjen denar, to pa ni kar tako.
na vrh