Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Novi ali stari oglasi?
-
MarketingKomentarji: 2 15.03.2007
So bili oglasi včasih boljši ali slabši kot danes? So včasih (recimo leta 1880) bolj jasno povedali zakaj se splača kupiti določeno zdravilo?
Katere bolezni zdravi Pervivo?
Nobenega dvoma ni, da Bassorin pomaga zoper revmatizem.
Radio Balsam pa vas reši kurjih očes.
Dober oglas je tisti, ki natančno razloži koristi izdelka za stranko. Ste opazili pričanje bolniške sestre Alojzije (strokovna avtoriteta!), v oglasu za Radio Balsam? Ste opazili, da je Bassorin edino sredstvo te vrste, ki ga je odobril cesar Fran Josip I.?
No povejte, je bolj prepričljiv oglas za Pervivo, objavljen včeraj, ali precej starejša oglasa za Radio Balsam in Bassorin?
Vprašanje kateri oglas je boljši – oba stara oglasa ali Pervivo, je bolj retorične narave, saj s stališča praktične informacije uporabniku ni dileme – stara oglasa se znatno bolje odrežeta. Ker sem naši oblikovalki podal praktično vsa tekstualna izhodišča za oglas Pervivo, prevzemam zanj seveda tudi vso odgovornost :). Sledi torej vprašanje: zakaj potem tak oglas objavljamo? Odgovor se skriva v sedanji ureditvi oglaševanja zdravil (Pervivo je registrirano zdravilo) nad katerim bdi Agencija za zdravila in Pravilnik o oglaševanju zdravil in medicinskih pripomočkov. Zaradi etičnih razlog je ta zelo tog, pusti omejeno možnost komunikacije in med drugim pričevanja uporabnikov zaradi možnosti napačne samodiagnoze niso dovoljena. V starih časih, kot vidimo, je bilo to bolj liberalno.
Sedaj velja, da se moraš kot imetnik dovoljenja za promet držati uradno odobrenih tekstov iz navodil za uporabo, tudi nabor medijev in način podajanja informacije naj bi bila omejena. Resnici na ljubo je veliko omejitev Pravilnika smiselnih, saj gre za zdravila. Vendarle –praktični pristopi morajo veljati tudi za nas. Ščepec kreativnosti nam torej v bodoče pri oglaševanju zdravil ne bo škodil, kaj ne ;)
Lep dan še naprej!
Robert Terčelj-Schweizer
Farmedica d.o.o.
Še enkrat hvala za komentar, res sem vesel, da ste se oglasili.