Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Million Dollar Mailings
Dobre knjige
Komentarji:   4 12.03.2007

Denny Hatch ni normalen ... V zadnjih 15 letih je prebral in analiziral preko 600.000 mailingov. Doma ima arhiv z 200.000 mailingi.

mailings

Knjiga, ki jo predstavljam danes, je zelo, zelo poučna. V tej knjigi je Denison Hatch predstavil samo mailinge, ki so se ponavljali vsaj 3 leta - to pomeni, da so bili uspešni. Jasno, da knjige nisem prebral (ima preko 500 strani!) v celoti. Jo pa velikokrat vzamem v roke, ko iščem kakšno idejo. Knjiga ima primerno ceno, $86.

Še zanimivost. Denny pravi, da se je direktni marketing rodil 11. junija, leta 1194, ko je požar uničil Katedralo Chartres. Škof Regnault de Moucon, je napisal "prodajno" pismo s katerim je plemiče v Angliji in Franciji prosil za donacije. Vsem, ki so kaj prispevali, se je zahvalil s personaliziranim barvnim oknom na obnovljeni katredrali ...  

 


Dodaj komentar


Komentarji:

12.03.2007 @ 12:47 Matematik
V povprečju torej avtor te knjige pregleda 109 mailingov na dan. ZAdnjih 15 let. Verjteno ni poročen in tudi otrok nima ...
12.03.2007 @ 16:05 Super Tine
Zelo poučen je tudi tisti mesečnik, ki je na sliki takoj za knjigo million $$$ mailings =D
Kako se že reče takemu principu oglaševanja? Prikrito oglaševanje??
Večkrat se pojavi v filmih, in ko stranka to vidi v "trgovini" to kupi.
Ali pa je le splet okoliščin...
=D
12.03.2007 @ 16:30 Aleš
Tine, Tine ... Nekateri vse opazite ... Ej nisem namerno, majke mi, sem pač slikal na moji mizi in se je "Korak pred konkurenco" nekako prikradel zraven :)
13.03.2007 @ 10:27 Igor
Seveda je poročen. Z ženo odlično tudi poslovno sodelujeta, kar seveda ni nič nenavadnega.

Popravek cene - na Amazonu jo je dobiti za 62,30$, rabljene izvode celo od 44,24$ dalje
na vrh