Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dolžina je pomembna - 2.0
Dnevnik guruja
Komentarji:   19 12.03.2007

Primerek mojega malo daljšega pisma: http://www.lisac.si/uploads/sugar_pismo.pdf

To ni moje najdaljše pismo ... Vsi, ki ste ga do sedaj videli, ga hvalite. Ampak ali bo prodajalo? :)

Kot rečeno, daljša pisma običajno premagajo krajša!


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
12.03.2007 @ 16:49 Aleš
Saša, nič nisem bil v prednosti. Tole moje je nastalo že preden ste vsi tekmovalci oddali svoje rešitve. Včasih je bolje, da ne vidiš kako se zadeve loti nekdo drug. Sicer pa ne vem, če sem na pravi poti, bom pa kmalu izvedel ...

Tekmovalci pa tudi kmalu dobite rezultate in novo nalogo.
12.03.2007 @ 17:18 Igor
Odlično prodajno pismo.

Odstotek odziva zna biti med 1,5 do 2%. Ce bo skupina prejemnikov mocno tarcena (iz naslova prodajnega pisma je to kar precej siroka skupina) in ce bodo testirane razlicne variacije prodajnega pisma (ne vsebine - razlicne postavitve delov tekstov npr.) celo nad 2%.

P.S.: Edino kar bi izpostavil je 100% garancija na zadovoljstvo, katero pa mislim da tako ali tako nudite za vse vase seminarje.
12.03.2007 @ 18:13 Žan Nekrep
Ugibam, da bo 2,7 %
13.03.2007 @ 09:11 ervinator
Mimogrede, če uspeh merite v 1-2 %, bi vsekakor morali oceniti interval zaupanja verjetnosti, da ne gre za naključne odmike. Najprej je treba predpostaviti, da bi kupci knjigo kupili ne glede na različice prodajnega pisma in da so razlike med številom kupcev iz posameznega prodajnega zgolj slučajne. Naslednji korak je gola statistika: s preprostim računom preveriti, ali gre za slučaj ali dejansko za razlike med pismi. Morda kdaj drugič o tem kaj več napišem.
13.03.2007 @ 10:17 Igor
ervinator - prodajno pismo je namenjeno seminarju, ne knjigi!
13.03.2007 @ 21:14 skeptična
igor, žan, ervinator... očitno v življenju niste poslali niti enega dopisa! 2%?
Če je v vašem poslu odziv tako uspešen, potem verjemem da "blogate" z Bahamov...
14.03.2007 @ 10:28 Igor
Madame skeptična - počakajmo na rezultate, ko Aleš zaključi s testiranjem - saj vsi (vključno z njim) v tem trenutku lahko samo ugibamo.

A brez skrbi - še višji odstotek se da doseči - tudi v Tunguziji.

Morda pa sama preveč dopisov, ki znajo biti bolj narave neželene pošte pošiljate?
Madame skeptična - verjamem da bi v primeru spremembe vašega nickname-a , bila odzivnost vaših prodajnih pisem večja - že samo zaradi miselne naravnanosti.


P.S. iz Bahamov: Direct marketing professionals don´t guess. They base their decisions on statistics and calculate what their return on their investment will be. They rarely get it wrong because of what is known as split testing or test runs.
14.03.2007 @ 11:00 ervinator
Igor, kot sem napisal, potem ko so me odvrnile fraze v p.s., pisma nisem več bral ...
15.03.2007 @ 15:52 Saša Gerčar
Sedaj lahko tudi jaz trdim, da je poleg tehnike, seveda, dolžina pomembna. Aleš, po mojem je bilo med tekmovalci moje prodajno pismo najdaljše ...takoj za tabo, seveda :) in sem, kot kaže tudi dobila največji odziv. Rezultati bodo baje objavljeni jutri na spletni strani www.prvak.si , kajne? Ti, ki imaš pismo še enkrat daljše, si dobil najbrž še enkrat večji odziv? :) Me pa res zanima procentualni odziv tako na tvoje, kot na pisma vseh ostalih tekmovalcev.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh