Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dolžina je pomembna!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 27 08.03.2007
Pravkar mi je moj prijatelj Drayton Bird, poslal e-mail, v katerem je zapisal tudi tole:
"So my next point, number 3, is simple: try running longer copy. Much longer. Because it tends to work better in any medium.
Here are the results of some tests run by a colleague of mine:
Copy Length (words) Response Rate
1,064 17.08%
1,999 19.09%
2,763 24.24%
Now, if an extra profit of 41.9% doesn’t interest you, please stop reading now. You are making far too much money."Kot vidite je daljše običajno boljše, kot krajše. Če želite, da Drayton kaj pametnega pove tudi vam, mu preprosto pišite na drayton@draytonbird.co.uk. Napišite mu, da bi radi prejeli 51 brezplačnih nasvetov in povejte, da sem jaz rekel, da mu lahko pišete. Poglejte tudi na www.draytonbird.com.
Pravkar sem napisal prodajno pismo na desetih A4 straneh (3,337 besed)! Če, želite vam zadevo pošljem po mailu. :)
Popravi spletno stran na .co.uk ne na .com . Pa bi jaz tudi prosil za en mail. Hvala.
Je prav nekaj odsekov, ki bodo stranke takoj prepričale v zadevo (v bistvu sploh ne tisti konkretni pozivi za udeležbo). In tisti test (ki sem ga slišal), super potrdi 95% hipotezo.
Čeprav se 9 strani sliši ogromno, če bi še kaj zanimivega dopisal, še vedno nebi bilo preveč.
Sam osebno (ampak ne pravim, da je po moje narobe), bi le malo manj oz. manj konkretneje pozival k »nakupu« (čeprav je to cilj). Bi spustil kakšen nepotreben poziv. Drugače pa izvrstno.
Zadeva bo gotovo uspešna, v to me je prepričal prispevek. Še posebno, ker je spisan od avtoritete. ;)
Vem, jaz ne berem tega. A res kdo bere taka dolga pisma v CELOTI? Kakorkoli da se mi zdi da to sploh ni pomembno, ali!
In ja, vseeno bi prosil če mi pošljete svoje pismo. Hvala.
Tudi jaz se pridružujem vojski bojevnikov, ki komaj čakajo, da gremo v napad na 3337 prežečih parol!
Upam, da nisem prepozen..
=D