Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dolžina je pomembna!
Dnevnik guruja
Komentarji:   29 08.03.2007

Pravkar mi je moj prijatelj Drayton Bird, poslal e-mail, v katerem je zapisal tudi tole:

"So my next point, number 3, is simple: try running longer copy. Much longer. Because it tends to work better in any medium.

Here are the results of some tests run by a colleague of mine:
Copy Length (words) Response Rate
1,064                             17.08%
1,999                             19.09%
2,763                              24.24%

Now, if an extra profit of 41.9% doesn’t interest you, please stop reading now. You are making far too much money."

Kot vidite je daljše običajno boljše, kot krajše. Če želite, da Drayton kaj pametnega pove tudi vam, mu preprosto pišite na drayton@draytonbird.co.uk. Napišite mu, da bi radi prejeli 51 brezplačnih nasvetov in povejte, da sem jaz rekel, da mu lahko pišete. Poglejte tudi na www.draytonbird.com.

Pravkar sem napisal prodajno pismo na desetih A4 straneh (3,337 besed)! Če, želite vam zadevo pošljem po mailu. :)


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
08.03.2007 @ 11:10 Žan Nekrep
Aleš prosim pošlji mi zadevo po emailu, da vidimo kako si se lotil zadeve in ti lahko dam kak nasvet, kako izboljšat oz. kako bi jaz naredil hehe :) :) Thanks!
08.03.2007 @ 11:37 Alen
Zdravo.

Popravi spletno stran na .co.uk ne na .com . Pa bi jaz tudi prosil za en mail. Hvala.
08.03.2007 @ 12:11 Aleš
Žan, Alen, poslal sem vam mojo umetnino. :) Prosim za komentar. Pravi komentar bo seveda odziv strank, ampak tudi vajino mnenje me zanima. Draytonova stran očino trenutno ne dela ...
08.03.2007 @ 12:32 Marjan
Šele kakšen mesec spremljam ta blog. Odlične vsebine. Tudi jaz se priporočam 'umetnino'. Hvala.
08.03.2007 @ 13:19 Alen
Ko sem bil že na zadnji strani, sem mislil, da sem šele nekje na sredini - tako hitro mine zanimivo branje, ki je v resnici sale letter.
Je prav nekaj odsekov, ki bodo stranke takoj prepričale v zadevo (v bistvu sploh ne tisti konkretni pozivi za udeležbo). In tisti test (ki sem ga slišal), super potrdi 95% hipotezo.
Čeprav se 9 strani sliši ogromno, če bi še kaj zanimivega dopisal, še vedno nebi bilo preveč.

Sam osebno (ampak ne pravim, da je po moje narobe), bi le malo manj oz. manj konkretneje pozival k »nakupu« (čeprav je to cilj). Bi spustil kakšen nepotreben poziv. Drugače pa izvrstno.

Zadeva bo gotovo uspešna, v to me je prepričal prispevek. Še posebno, ker je spisan od avtoritete. ;)
08.03.2007 @ 13:29 Zdravko
Tudi jaz bi prav rad videl stvaritev!
08.03.2007 @ 13:55 Robert
Še en kandidat za mail. Hvala vnaprej.
08.03.2007 @ 14:57 Peter
Hm, a je mogoče kaj narobe z mano, ki v življenju še nisem prebral nobenega takega pisma v celoti??? Preberem 2-3 stavke na začetku, 1-2 v sredini in potem 2 na koncu. Včasih pa še to ne.

Vem, jaz ne berem tega. A res kdo bere taka dolga pisma v CELOTI? Kakorkoli da se mi zdi da to sploh ni pomembno, ali!

In ja, vseeno bi prosil če mi pošljete svoje pismo. Hvala.
08.03.2007 @ 15:41 Žan Nekrep
Komentar sem vam napisal na email. Tukaj pa lahko napišem le, da je pismo res prava umetnina...
08.03.2007 @ 16:06 Super Tine
Situacija je vrlo složena...

Tudi jaz se pridružujem vojski bojevnikov, ki komaj čakajo, da gremo v napad na 3337 prežečih parol!
Upam, da nisem prepozen..
=D
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh