Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dolžina je pomembna!
Dnevnik guruja
Komentarji:   27 08.03.2007

Pravkar mi je moj prijatelj Drayton Bird, poslal e-mail, v katerem je zapisal tudi tole:

"So my next point, number 3, is simple: try running longer copy. Much longer. Because it tends to work better in any medium.

Here are the results of some tests run by a colleague of mine:
Copy Length (words) Response Rate
1,064                             17.08%
1,999                             19.09%
2,763                              24.24%

Now, if an extra profit of 41.9% doesn’t interest you, please stop reading now. You are making far too much money."

Kot vidite je daljše običajno boljše, kot krajše. Če želite, da Drayton kaj pametnega pove tudi vam, mu preprosto pišite na drayton@draytonbird.co.uk. Napišite mu, da bi radi prejeli 51 brezplačnih nasvetov in povejte, da sem jaz rekel, da mu lahko pišete. Poglejte tudi na www.draytonbird.com.

Pravkar sem napisal prodajno pismo na desetih A4 straneh (3,337 besed)! Če, želite vam zadevo pošljem po mailu. :)


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
09.03.2007 @ 09:47 bab
prosim za pismo, ker se želim nekaj novega naučiti. hvala in lp
09.03.2007 @ 09:51 jozecompulsiveshopper
Ugotavljam, da nikoli nimam dovolj casa za nujne stvari, za reklame pa vedno. Tudi mene zanima to famozno prodajno pismo. Bojim se samo, da bom potem kupil kaj, cesar ne potrebujem in placujem se dolgo potem, ko tega nimam vec. Kar strah me je.
09.03.2007 @ 14:14 Žan Nekrep
Joze, če nimaš dovolj časa za nujne stvari za reklame pa vedno - pomeni, da je reklama zate POMEMBNA stvar. POMEMBNO pred NUJNIM pa je fajn dajat (time management), je pa kriza če je hrati POMEMBNO in NUJNO.
09.03.2007 @ 18:03 Super Tine
Pri meni ni krize, če je hkrati POMEMBNO in NUJNO;

"2 muhi na en mah"
=D

P.s.
Je komar, oziroma komentar prispel?

=D
10.03.2007 @ 23:31 Anže
Tudi jaz bi te prosil za email ;)
11.03.2007 @ 20:47 sasa
Aleš, bi mi povedal v čem je pa tukaj finta, da rajcaš vse ljudi, da te prosijo za to pismo :) ? Kaj ni lažje, da ga že takoj naložiš na blog? Je to finta za večanje napetosti in firbca?
08.08.2007 @ 13:28 primož
prosil bi vas če mi lahko razložite točno kaj je RVC in kaj je marža.
Hvala za vaš odgovor
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh