Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zoran Janković
-
MarketingKomentarji: 56 22.10.2006
Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.
Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na "celotno novico" in preberite prispevek.
Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?
Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.
Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?
Razlog je preprost.
Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.
In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.
Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.
Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.
Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.
Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo.
Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani!
Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.
Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Zoran Jankovič je tip, va katerega ves čas mislim. Pa ne zato, ker sem ženska in ker je gospod po moji presoji vizualno zelo "fejst dedec", ampak zato, ker je vedno nasmejan. Zdrav, bolan, vesel, žalosten, zjutraj, čez dan ali ob polnoči - on se smeje do amena! Ob sleherni priložnosti! To pa je nekaj, kar bi morali početi vsi, ki hočejo komu kaj prodati. Janković počne prav to: ves čas prodaja sebe, ničesar pri njem ali na njem ni zastonj! Torej Ljubljančani, prepričana sem, da boste v nasledjih štirih letih tudi vi oz. vaše mesto predmet trženja v smislu "najboljšega soseda. In pa dovolite mu strošek za en dober tečaj protokolarnega bontona na ravni predsednika države. Prepričana sem, da je vsem jasno o čem govorim. Pozdrav iz mesta, v katerem imamo prav tako kot vi večno se hahljajočega župana. On je bo z nami že drugi mandat. Žal je pri njemu kazanje lepih belih zob tudi skorajda edina pozitivna "zasluga" v županskem poslovanju.Imejte se lepo in nasmejano.
lep pozdrav
Čestitke Vsem izvoljenim županom.
Bravo za g.Jankoviča in njegove smernice oz.cilje katere si je jasno začrtal in s katerimi tako dobro vozi. Če si bogat ni nujno ,da si tudi pokvarjen. O tem se bi dalo veliko govorit,pisat .Ko dela verjetno ni važen dan, ne ura in ne ve kdaj bo prišel domov, ko si vzame prosto pa tudi to ni preveč dolgo .Osebno ga ne poznam ,vendar sem ga večkrat srečevala na različnih krajih na njegovem delu ob nenavadnem času.Zato mu prav vse lepo ,v lepem in dobrem privoščim.
Poudariti pa moram tole: na vseh sestankih in srečanjih nas je znal izjemno motovirati za delo, razmišljanje, uspeh...
Ne dvomim, da mu bo to uspelo tudi kot županu.