Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zoran Janković
Marketing
Komentarji:   56 22.10.2006

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.


Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?

Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.

Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?

Razlog je preprost.

Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.

In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.

Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.

Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.

Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.

Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo. 

Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani! 

Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.

Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.

Komentarji:

25.10.2006 @ 12:27 Branka
Dober dan,
Zoran Jankovič je tip, va katerega ves čas mislim. Pa ne zato, ker sem ženska in ker je gospod po moji presoji vizualno zelo "fejst dedec", ampak zato, ker je vedno nasmejan. Zdrav, bolan, vesel, žalosten, zjutraj, čez dan ali ob polnoči - on se smeje do amena! Ob sleherni priložnosti! To pa je nekaj, kar bi morali početi vsi, ki hočejo komu kaj prodati. Janković počne prav to: ves čas prodaja sebe, ničesar pri njem ali na njem ni zastonj! Torej Ljubljančani, prepričana sem, da boste v nasledjih štirih letih tudi vi oz. vaše mesto predmet trženja v smislu "najboljšega soseda. In pa dovolite mu strošek za en dober tečaj protokolarnega bontona na ravni predsednika države. Prepričana sem, da je vsem jasno o čem govorim. Pozdrav iz mesta, v katerem imamo prav tako kot vi večno se hahljajočega župana. On je bo z nami že drugi mandat. Žal je pri njemu kazanje lepih belih zob tudi skorajda edina pozitivna "zasluga" v županskem poslovanju.Imejte se lepo in nasmejano.
25.10.2006 @ 12:44 zoran
G.Jankovič si v bistvu ni naredil reklame z dobrimi deli ampak primerjava z g, Arharjem, ki je v bistvu tako brezmadežen , da tudi govori kot župnik,pa mu ni uspelo kaže na to, da v sedanjem svetu za prepoznavnost in uspeh niso pomembna samo pozitivna dejanja, bolj me pa jezi dejstvo , da uspešni dejansko morajo biti tudi brezobrazni in brezkompromisni , če želijo samouspeti oziroma obogateti. Izgleda pa tudi , da nastopa čas ko bodo ljudje volili bogate in takšne brez kompromisov in poslovne morale(Jankovič in sinovi s svojimi podjetji) in me že zanima kdo bo zamenjal našega predsednika. Ta zagotovo ne bo več brez vsega in z neko čisto politično preteklostjo in mislim , da ima možnost zmagati samo nekdo tipa velikega premožneša.
lep pozdrav
25.10.2006 @ 12:47 Žan Nekrep
Veseli me, da je zmagal Zoran Jankovič, saj menim da bo se vsaj v Ljubljani nekaj zgodilo.
25.10.2006 @ 13:21 Urša
Odlično! To je to. Članek bom takoj posredovala vodilnim v podjetju, da bodo kaj naredili na to temo ... po zgledu Zorana ...
25.10.2006 @ 15:02 Mihaela
Res je, raje kupujemo od znanih. Med drugim verjetno tudi zato, ker vemo, da je vsaka očitna napaka, ki jo naredi znana oseba/podjetje škandalozna. Tega pa se vsak izogiba, zlasti, če je v negativnem smislu. Dokler je tako, smo lahko bolj mirni...
25.10.2006 @ 16:14 andreja.brglez
Kdo pa je imel in še ima omogočen dostop v medije- oblast in denar. Če nimaš ne ene ne druge pač ne moreš "pobedvat". Če nimaš podpornikov in lobistov, ki medijem vztrajno "pihajo na dušo" si pač "out" in ne "in". Najhujši je medijski umor - pri nas to določeni odlično obvladajo. Za realno presojo medijskega buldožerstva pa mora biti presežena vsaj kritična masa "neopranih možganov v glavah ljudi s hrbtenico", da ne govorimo o drugih vrednostah in morali. Zakjučna misel: olje vedno plava na vodi - pa če je še tako žaltavo...
25.10.2006 @ 21:44 Natalie Lisac
Danes so me poučili, da se Ljubljančani po novem imenujemo Ljubljankovići ...
25.10.2006 @ 22:40 Želimir PAVLOVIĆ
Mislim,da se ni dovolj samo pojavljati. Marsikdo se pojavlja,pa ni tako uspešen. Potrebno je tudi nekaj pokazati, neke rezultate narediti. In to g. Jankovič vsekakor je naredil in po moje tudi v bodoče bo, kot župan našega glavnega mesta. Če se ti ob vsem tem naredi še krivica oziroma politična "čistka", potem ni čudno da so preprosti ljudje na tvoji strani.Verjamem pa tudi, da g. Jankovič pozna moč sedme sile in jo tudi koristi. Vendar po moje povsem opravičeno.
26.10.2006 @ 08:03 marjana
Lep dan!
Čestitke Vsem izvoljenim županom.
Bravo za g.Jankoviča in njegove smernice oz.cilje katere si je jasno začrtal in s katerimi tako dobro vozi. Če si bogat ni nujno ,da si tudi pokvarjen. O tem se bi dalo veliko govorit,pisat .Ko dela verjetno ni važen dan, ne ura in ne ve kdaj bo prišel domov, ko si vzame prosto pa tudi to ni preveč dolgo .Osebno ga ne poznam ,vendar sem ga večkrat srečevala na različnih krajih na njegovem delu ob nenavadnem času.Zato mu prav vse lepo ,v lepem in dobrem privoščim.
26.10.2006 @ 08:40 Helena
Bila sem zaposlena v Mercatorju - že pred Jankovičem in z njim. Njegov prihod v Mercator je marsikaj spremenil, današnja uspešnost te firme pa je vsekakor rezultat njegovega dela.
Poudariti pa moram tole: na vseh sestankih in srečanjih nas je znal izjemno motovirati za delo, razmišljanje, uspeh...
Ne dvomim, da mu bo to uspelo tudi kot županu.
na vrh