Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zoran Janković
-
MarketingKomentarji: 56 22.10.2006
Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.
Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na "celotno novico" in preberite prispevek.
Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?
Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.
Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?
Razlog je preprost.
Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.
In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.
Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.
Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.
Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.
Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo.
Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani!
Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.
Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.
Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Pr.: ga. Simčič je procentualno prekašala g. Jankovića po nastopih v medijih v zadnjih letih, pa je vseeno imela porazen volilni rezultat.
Janković je zmagal zato ker:
1. je v poslu kruti kapitalist, a vseeno s posluhom za socialo
2. v medijih vedno izpostavlja svoje dosežke in ne neuspehe za katere bi krivil druge (to počnejo politiki)
3. v času kampanje je poudarjal, da je apolitičen in neodvisen!!!!!
Ljubljančani si želijo več parkirišč, modernejšo Lj. ,eni džamijo, drugi stadion itd. Večina volilcev je bila mnenja, da jim bo vse to omogočil lahko samo g. Janković. , kot je omogočil ugodne nakupe pri najboljšemu sosedu. Večino volilcev torej zanima samo cilj in ne pot do njega.
Da povzamem: ne strinjam se z vami G. Lisac!
Prav vse, kar ste napisali je res. Tako v poslu kot tudi v politiki je res najpomembnejše, da si poznan in predvsem razpoznaven, saj le tako lahko uspeš.
In edino mediji ti lahko tu največ pomagajo, pa čim več se je potrebno pojavljati na terenu med ljudmi, pa to velja tako za posel kot tudi za politiko.Drugače pa je po mojem mnenju najpomembenejša publiciteta -tako dobra kot včasih tudi slaba, samo da se o tebi piše ali govori. Najslabše je, če tega ni, pomeni tako kot da te ni in uspeha ne more biti.
Lp Ivan
V primeru Jankovič pa mislim, da je gospod velika karizma z nadpovprčnimi poslovmini sposobnostmi in da je bil, je in bo mnogim trn v peti. Z ogromnim naskokom glasov na volitvah pa je dokazal, da volilci verjamejo v boljšo prihodnost Ljubljane. Glede mnenja g. Vojca pa naj rečem, da si želim čim manj tako ozkih nacionalistično obarvanih ljudi.
Lep pozdrav!
Zoran Jankovič je definitivno dober manager, ampak ponavadi za dobrega (vsaj v očeh javnosti dobrega) managerja ni dovolj poznavanje zakonitosti ekonomije, davkov, računovodstva, organizacije, pogajanj in drugih managerskih odlik.
Po mojem mnenju je Zoranu Jankoviču pri ustvarjanju fame, da gre za enega izmed najboljših managerjev v Sloveniji,… pomagala predvsem skrbno načrtovana promocija v javnosti, tako v nastopanju v televizijskih oddajah, pisnju v medijih, impozantnih nastopih na skupščinah družbe, objokanih slikah delavk Merkatorja v medijih in črna zastava, na stavbi Mercatorja, ob njegovem odhodu iz mesta predsednika uprave kot v knjigi njegovega dolgoletnega sodelavca Aleša Čerina: Najboljše moštvo…
Predvolilna kampanja za ljubljanskega župana je bila samo nadgradnja in uspeh je bil skorajda zagotovljen.
Pa morda kaj več o njegovi vlogi na skupščini:
Udeležil sem se dveh skupščin Mercatorja, ene, ko je bil predsednik Zoran Jankovič in ene, ko je bil predsednik Žiga Debeljak. Kar se tiče samopromocije predsednika uprave, bi dal Jankoviču oceno 5, Debeljak bi dobil bistveno slabšo oceno, kljub temu, da ne dvomim v njegove sposobnostih. Razlika med njima je bila predvsem v tem, da je Jankovič z preprostimi besedami predstavil rezultate ter načrte družbe, na vsa vprašanja pa je odgovarjal popolnoma sproščeno in predvsem v jeziku, ki so ga razumeli tako tisti, ki se na poslovanje Mercatorja spoznajo, kot najbrž tudi tisti, ki so tja prišli samo zaradi dobrega golaža.
Pri nastopu Žige Debeljaka pa je bil slog popolnoma nasproten, predstavitev je bila iz vidika strokovnosti na izredno visokem nivoju, naštevanje standardov, računovodskih postavk in podobno,… vendar sem prepričan, da dobra polovica dvorane ni vedela o čem govori.
Merkator gre naprej tudi brez Zorana Jankoviča, mislim, da rezultati ne odstopajo navzdol, kvečjemu navzgor, torej le ni bil tako nenadomestljiv,… morda bi lahko trdili, da je Žiga Debeljak celo kot manager uspešnejši, uspela mu je povezava z drugim največjim trgovcem v Srbiji,… pa vendarle sem prepričan, da ima v javnosti Žiga Debeljak bistveno nižji rating kot Zoran Jankovič… ali drugače: prepričan sem, da bi Žiga Debeljak na županskih volitvah proti Zoranu Jankoviču… gladko izgubil.
Promocije za župana Ljubljane se je lotil enako kot predstavitev na skupščinah: sproščeno, nekonfliktno, s preprostimi besedami, razumljivimi vsakomur,… pisarnico v znani gostilni, kjer se je odprl javnosti in volilcem, tam je sprejemal meščane in se z njimi pogovarjal… včasih je dovolj biti dostopen… marsikatera volilka najbrž ni mogla verjeti, da se pogovarja z enim izmed »najboljših« managerjev v Sloveniji…
Zakaj je Zoran Jankovič zmagal na županskih volitvah:
1: Ker raje kupimo (od) znanega kot (od) neznanega
Bil je bisveno bolj znan kot njegovi konkurenti (če izzvzamemo bivšo županjo) in je v volilni kampanji samo nadgradil,že opravljeno delo samopromocije, ki ga je uspešno izvajal v času, ki ga je prebil v gospodarstvu.
2. Je dostopen, uporablja jezik množice
Zoran Jankovič je bil kot predsednik uprave Merkatorja bistveno dostopnejši kot katerikoli slovenski manager,… novinarji so brez večjih naporov prišli do njega in dobili izjavo ali intervju, ob gradnjah trgovskih centrov se je sprehajal po gradbiščih in se pogovarjal z delavci, ob nedeljah je kupcem polnil vrečke v marketu Šiška,…
NAUK: Postanite znani, prepoznavni. Prepoznavni oz. znani pa boste postali tako, da se boste nehali skrivati!
Zakaj bo Zoran Jankovič zmagoval še naprej?
V svojem županskem mandatu se zagotovo ne bo skrival, prav tako kot se ni do sedaj, v prvi vrsti bo, še naprej skrbel za samopromocijo, izbral bo svoje »najboljše« moštvo, ki bo skrbelo zato, da se bodo v Ljubljani izvajali projekti, predvsem pa zato, da bo javnost vsa štiri leta seznanjena, da se ti projekti izvajajo.
Jaz bi pa rekel , da smo slovenci naveličani poliike saj nam ona reže rezinco kruha!
Tisti , ki smo še zaposleni smo primorani delati še dodatno saj so normalni življenski stroški preveliki , da bi z osebnim dohodkom NORMALNO živeli!
Pozdravljam uspešne menedžerje! Samo nihče se ne zaveda da nam prav ti menedžerji režejo rezinco našega kruha! Proizvodnji zbijejo ceno pod nafto,zato proizvodni delavec dobi minimalni OD pa še tega delodajalec da težko, ker ni plačilnega reda!
Moj moto je UPAJMO NA NAJBOLJŠE!!!