Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?
Marketing
Komentarji:   0 07.03.2007

Pravkar pregledujem dnevno pošto. In danes sem na mizo dobil eno od "klasičnih" prodajnih pisem. Vse je tako, kot mora biti. Popisana kuverta, dober naslov, personalizirano, 6 elementov ... Vse večkrat testirano.

Uporabljajo verzijo v zgodovini preizkušenega naslova: "Pravkar je eden od zaposlenih, sodelavcem po mailu poslal kopijo plačilne liste, kakšen bo vaš naslednji korak?" - Naslov, ki deluje odlično na managerje v podjetjih s tajnimi plačami ...

never

Današnji naslov je enako dober: "WHAT NEVER TO SAY TO YOUR STAFF" Tudi mene zanima, česa nikoli ne smem reči svojim zaposlenim ... :)

Današnji naslov: "Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?" pa je znan naslov, ki še danes dobro prodaja revijo, ki se ukvarja s temami s področja psihologije.

Zgodovina je dobra učiteljica, tudi v marketingu! Ne mečite pošte v koš, vsako pismo, ki ga dobite, vsak letak, je lahko lepa brezplačna marketinška lekcija.


Dodaj komentar


na vrh