Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ogilvy on Advertising
Dobre knjige
Komentarji:   2 07.03.2007

Knjiga, ki bi jo moral prebrati vsak, ki se ukvarja z marketingom. Obvezno čtivo. Če te knjige ne prebereš in ne znaš napisati dobrega povzetka, se z marketingom ne smeš ukvarjati. Zanimivo, da moraš imeti celo za hojo po travi (igranje golfa) izpit, za ukvarjanje z marketingom, pa je dovolj volja ...

ogilvy

David Ogilvy je eden in edini. Žal ga ni več. Že v uvodu v knjigo pravi, da oglaševanje ni vrsta umetnosti, namenjena zabavi, pač pa je medij, ki informira. David Ogilvy pravi, da "ne želi biti kreativen", ne želi, da njegove izdelke ocenite za zanimive, želi le, da kupite!

Ko je govoril Ahines, so rekli "Kako dobro govori!", ko je govoril Demosthenes so rekli: "Marširajmo proti Filipu"

Ideja iz knjige, ki si jo velja zapomniti: Izumiti morate veliko idejo! Ogilvy pravi, da ima morda eden od 100 oglasov veliko idejo - razlog zaradi katerega bomo kupci oglas res opazili in izdelek kupili. Izumiti, iznajti morate razlog zaradi katerega sploh velja oglaševati.

Velike ideje prihajo iz podzavesti. Podzavest pa produktivno proizvaja velike ideje le, če ima dovolj goriva. In branje bloga zna biti dobro gorivo. Še bolj pa pisanje bloga. :)


Komentarji:

07.03.2007 @ 19:08 Super Tine
Ja, knjiga se mi zdi, da je izšla l.1983 in je bila manofactured in Singapur.(če se motim, me popravite)
Čeprav je že cca.24let od prvega izvoda je resnično uporabna in prebrisani uporabljajo zgodovinske nasvete, podirajo pravila in ustvarjajo uspeh...
Najbolj sem se nasmejal na primeru Rolls Royca kjer v prodajnem "letaku-oglasu" navajam:
Pri 60 miljah na uro najglasnejši zvok v tem novem (1958) Rolls Roycu prihaja iz električne ure ; =D
med drugim sem tudi izvedel, da so sedeži iz Angleškega usnja, ki bi zadostovalo za 128 mehkih parov čevljev in še 17 hudih razlogov za nakup avtomobila!!
P.s.
Kdo je vedel ? ?
I zvedel sem, da milo Dove obstaja že vsaj od l.1955 in je z svojo obliko in Xy, obsodilo staro kvadratno milo za zgodovino...
=D
07.03.2007 @ 20:24 Ljubo Todorovič
Note to my self:

1.)Priskrbeti kreditno kartico

2.)Priskbeti acc na amazonu

3.)Vzeti kredit na banki za vse te knjige

Drugače hvala Aleš za vse ostale knjige :)
na vrh