Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepovedati oglaševanje zavarovalnicam!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   6 04.03.2007
Za vas imam pomembno marketinško – prodajno lekcijo. Dobro prisluhnite! Nasvet je enostaven in neverjetno učinkovit. Ta nasvet vam bo garantirano, praktično brez stroškov in takoj povečal prodajo.

Pod enim pogojem! Imeti morate odličen izdelek ali storitev, ali vsaj soliden izdelek ali storitev.

Najprej pa: Zakaj bi morali prepovedati oziroma vsaj regulirati oglaševanje zavarovalnic?

Večina zavarovalnic nas prepričuje s simpatičnimi zgodbicami. Recimo tista je že simpatična, ko navijač
Za vas imam pomembno marketinško – prodajno lekcijo. Dobro prisluhnite! Nasvet je enostaven in neverjetno učinkovit. Ta nasvet vam bo garantirano, praktično brez stroškov in takoj povečal prodajo.

Pod enim pogojem! Imeti morate odličen izdelek ali storitev, ali vsaj soliden izdelek ali storitev.

Najprej pa: Zakaj bi morali prepovedati oziroma vsaj regulirati oglaševanje zavarovalnic?

Večina zavarovalnic nas prepričuje s simpatičnimi zgodbicami. Recimo tista je že simpatična, ko navijač Maribora parkira avto pred bežigrajskim stadionom, pred gručo zbranih navijačev Olimpije. Če si upa parkirati tam, ima že dobro zavarovan avto, si verjetno mislimo vsi, ki vidimo tak oglas. Problem takšnega oglasa je, da gre za navadno zavajanje. Oglas namreč govori o sedanjosti, govori o času pred nastalo škodo.

Zavarovalnicam bi morali predpisati, da v oglasih govorijo o tem, kaj se bo stranki zgodilo, PO TEM ko škoda nastane.

Recimo, da vam lopovi ukradejo volan, motorni pokrov in kar veliko delov iz vašega avtomobila, ki ste ga parkirali pred svojim domom. Škode je za €9.600. Če bi zavarovalnice morale oglaševati svoje obnašanje po nastali škodi, bi se oglas za znano zavarovalnico glasil takole:

»Zavarujte se pri nas, smo ugodni, pri nas se res splača zavarovati avto. Ko vam bodo lopovi na vašem vozilu povzročili za €9.600 škode in če boste imeli vplačane vse opcije, ki jih ponujamo, se bo zgodilo naslednje:

1. prvih 8 dni po kraji se ne bo zgodilo nič, ker se moramo odločiti, ali vas bomo poskusili prepričati, da vzamete svoj oskubljeni avto in nekaj denarja, ali pa (če boste zelo težili) bomo servisu poslali naročilnico za popravilo avta;
2. prve tri tedne ne boste mogli začeti s popravilom avta, ker bomo mi čakali na policijski zapisnik;
3. nadomestni avto vam seveda pripada, ampak le za 7 dni, saj je to več kot dovolj časa, da vse uredite;
4. agent, ki vam je zavarovalno polico prodal, se bo ves čas delal, kot da nima s tem nič, sami se boste morali znajti, klicati, prositi, moledovati in obiskovati odgovornega za vaš primer na zavarovalnici;
5. ko boste mesec in pol po kraji končno prišli do svojega avta, vam ne bomo priznali nobenega dodatnega popusta – to, da ste bili mesec in pol brez avta, zavarovanje in registracijo pa ste imeli plačano, je vaš problem, bi se pa znašli drugače.

Pokličite 080 1509 še danes in zavarujte vaš avto pri nas. Če ste v dvomih, naj vam povemo, da so povsod drugje isti, če ne še slabši.«

Tako bi morali izgledati oglasi zavarovalnic. Si predstavljate, kako se je v resnici končala zgodba navijača Maribora, ki so mu avto poškodovali ljubljanski »kolegi«? Nič kaj simpatično, verjemite mi. In ker zavarovalnice prodajajo podobno storitev kot zdravniki ali odvetniki, bi jim morali oglaševanje prepovedati ali pa jih vsaj prisiliti, da v oglasih govorijo o tem, kaj se bo s stranko zgodilo PO TEM, ko bo škoda nastala!

Zavarovalnice bi morala voditi ista etika kot zdravnike in odvetnike, saj zavarovalnice potrebujemo, ko smo bolni, ko nam zgori hiša, ko nas okradejo, ko imamo nesrečo – nihče ne kupi njihove storitve, ker bi si goreče želel tega kar prodajajo ...

Sedaj pa še marketinški nasvet, ki ste ga čakali. Nasvet za takojšnje, enostavno in poceni povečanje prodaje v vsakem poslu.

Pod pogojem, da imate solidne izdelke in storitve, seveda!

Ko se pogovarjate s stranko, ko oglašujete, vedno govorite o prihodnosti. Stranko PRESTAVITE V PRIHODNOST. Povejte ji, kaj se ji bo zgodilo, ko bo kupila vaš izdelek ali storitev.

• Če se želite poročiti, »izvoljeni žrtvi« povejte, kako lepo bo, ko bosta enkrat skupaj.
• Če prodajate počitnice, povejte strankam, kako bo, ko bodo enkrat tam.
• Če prodajate avtomobile, povejte strankam, kako bodo uživale v vožnji, kako ne bo okvar, kako bodo presenečene nad nizko porabo, kako jih bodo sosedje nevoščljivo gledali.

Aja, pa še to:

Po tem, ko se boste prijavili na delavnico »Nemogoče« (prvi možni termin je 14.3.2007) – mimogrede, gre za najboljšo in največkrat ponovljeno marketinško delavnico v Sloveniji (110 ponovitev) – se vam bo zgodilo naslednje:

»Natančno boste vedeli, kako povečati dobiček v vašem poslu in to z malo dela in še manj denarja!« Ali pa vam mag. Aleš Lisac (slovenski predavatelj leta po izboru Inštituta Sofos, v bistvu je šlo za glasovanje udeležencev seminarjev) vrne denar – takoj, vljudno in brez vprašanj. Če boste s prijavo čakali več kot nekaj minut, bo prepozno. Sedaj, ko tole pišem, smo zopet 93% razprodani, do delavnice pa je še 10 dni (14. marec 2007) …

Nasvet ponavljam še enkrat, tokrat z drugimi besedami. Ko prodajate – osebno, po pošti, na televiziji, ni pomembno, kje in komu – stranki vedno povejte, kaj se ji bo zgodilo po tem, ko bo kupila, kar prodajate:

Ko boste kupili naš izdelek, se vam bo – draga stranka – zgodilo naslednje:


________________________________________________________
(prosim, takoj vpišite, naredite to vajo kar takoj).

Sem vedel … pridno ste delali vajo in se medtem pozabili prijaviti na 110. ponovitev delavnice Nemogoče (14.3.2007). No, morda bo pa kakšno prosto mesto jeseni. Do takrat verjetno ponovitve ne bo, ker žal nimam časa.

Imejte se.


Lepo vas pozdravlja vaš marketinški guru mag. Aleš Lisac

p.s. rad vas imam

Komentarji:

04.03.2007 @ 22:06 Ziga (www.zigavavpotic.com)
Aleš, tudi mi tebe:)
Predvsem pa sočustvujem s teboj in tvojo najdražjo.
Zavarovalnice pa so vedno lekcija v življenju. Pred leti nam je zgorelo stanovanje. Zanimiva zgodba...
05.03.2007 @ 08:02 Aleš
Žiga, to ni moja osebna zgodba (no tudi :)), oz. ni povdarek na tem. Da se razumemo, jaz nisem nič jezen - takšne zadevice, me pa že ne spravijo v slabo voljo. Skozi zgodbico želim povedati, da se nam splača - tistim, ki imamo/te odlične izdelke - govoriti o prihodnosti, govoriti o tem, kaj se bo s stranko zgodilo PO TEM, ko bo kupila naš izdelek ali storitev.
05.03.2007 @ 12:09 Enes
Sam sem imel podobno zgodbo. Prometna nesreča v kateri nisem bil kriv, 2 meseca brez avta ter zamenjava tablic, ker nisem pravočasno registriral avta. Nekaj denarja sem sicer dobil, vendar sem izgubil preveč časa in skrbi.
Sam pa koristim storitve zavarovalnic le za obvezne storitve. Za ostalo, se zavarujem sam (avto, hiša,...).
Za nekoga, ki si lahko kupi nov avto oz. lahko pokrije stroške nastale na avtu, je zavarovalnica metanje denarja skozi okno. To sicer ne velja za tiste katastrofe, ki si jih ne moremo privoščiti in ki bi prizadele naše najbližje (smrt, invalidnost,..). Tista zavarovanja pa so smotrna.

Zavarovalnice:Stranke 3:0
05.03.2007 @ 14:25 Peter
Kdo pa nima takšne ali drugačne prigode z zavarovalnico! Res me zanima, če kdo ima tudi kako REŠITEV glede tega? Kaj storiti? Se sploh NE zavarovati?

Zavarovalnice imajo denar. Pika. Kako povečati prodajo/konkurenčnost določene zavarovalnice, tako da izplačujejo to kaj pripada ljudem. To je moje mnenje. In mislim da to sploh ni težko, ali? Krog se sklene. Zadovoljna stranka itd...
05.03.2007 @ 17:09 avtomobilist
Pri zavarovalnicah so pametni in oglašujemo tako kot je za njih najbolj pametno. Ne povedo kaj se bo zgodilo po tem, ko bomo uporabili njihovo storitev...
Zato je fino, da je Aleš poudaril, če imate odlično storitev, potem jo oglašujte na tak način. Če pa nimate odlične storitve, potem pa raje kako drugače (recimo kot zavarovalnice) :)
04.03.2008 @ 23:38 Frenk
Spoštovani »komentatorji«, spoštovani g. Aleš, tole moram napisati v zaščito zavarovalništvu!
Vsi ste napisali bistvo trženja zavarovalnih storitev, odlično! Pri ponudbi zavarovalne storitve, ki je še večja »megla« (tako nekateri imenujejo prodajo storitev, verjetno zaradi zahtevnosti procesa prodaje), kot prodaja klasične storitve, je najbolj pomembno pričeti ponudbo pri ugotavljanju interesa pokritja določenega rizika (beri preteče nevarnosti ali KAJ BO POTEM) in postopkov zavarovalnice pri reševanju škodnih dogodkov, kupca zavarovalne storitve. Vsi udeleženci tega procesa pa si, roko na srce, vzamemo premalo časa za svetovanje ali proučitev določenih postavk storitve (tudi tako rado imenovanega drobnega tiska), ko pa pride do škodnega dogodka in otipljivosti storitve, krivimo vse okrog sebe, največkrat za svoje nevedenje in nepoznavanje materije. Postopki tečejo in trajajo tudi pri zdravnikih in odvetnikih!
Zavarovalna storitev, je še posebno neotipljiva, nevidna in težko vnaprej predvidljiva. Verjemite, da si nihče (ne zavarovanec, ne zavarovalnica) ne želi, da bi čim prej postala otipljiva, če se pa že uresniči, je pa zelo dobro imeti v predalu zavarovalno polico in kot je v komentarjih navedeno, prejeti »neko« odškodnino, ki pa je največkrat precej večja, kot je cena nakupa storitve. Kakor sem razumel iz prispevkov, beseda teče predvsem o premoženjskih zavarovanjih, na katere se opira tudi moje pisanje.
Prepoved oglaševanja, etičnost, prav, kakor za koga! Pa vendar, ne samo črno in negativno o zavarovalnicah in zavarovalnih storitvah. Povem vam, da je tudi resnično veliko zadovoljnih zavarovancev, torej tistih, ki so se odločili za nakup zavarovalne storitve in niso imeli škodnega dogodka, pa do tistih, ki so preživeli katastrofalne škode, vsekakor pa so tudi nezadovoljni, tako kot povsod. Pa brez zamere zaradi dolžine pisanja, bolj na kratko ne gre.
na vrh