Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo!
Marketing
Komentarji:   3 02.03.2007
Kako nastaja Macerat iz smrekovih vršičkov v medu (125 ml)?

Preberite tale tekst:

»Ko začnejo spomladi, po zimskem počitku, sokovi zemlje prek korenin pronicati po žilah smrekovega debla in se v iglicah začenja proces rasti, smrekovi vršički zrastejo do želene velikosti in sočnosti. Nabrane vršičke postavimo v steklene posode in jih umešamo s čebeljim medom. Pripravljeno mešanico maceriramo tri mesece na Endovitalovi ekološki kmetiji v Seču na Kočevskem. Kozarci so s to vsebino izpostavljeni energijam sonca in piramid. V treh poletnih mesecih, v katerih izluži med iz smrekovih vršičkov njihove sestavine, se dogajajo na kmetiji tudi mnogi drugi procesi in dela. S skrbnim negovanjem narave skrbimo, da imajo čebele, ki so tu, obilo dela z nabiranjem čebeljih dobrot. Na njivicah gojimo zelenjavo, med katero je tudi rdeča pesa, ki jo kasneje uporabimo za izdelavo nepasteriziranega sirupa. V vsem tem času se na kmetiji zvrsti veliko srečanj z uporabniki Endovitalovih izdelkov, saj neokrnjena narava in naše delovanje v njej ponujata mnogo lepih občutkov. Ko se poletje počasi prevesi v jesen, se dejavnosti na kmetiji umirjajo in tudi Macerat iz smrekovi vršičkov dobi končno podobo. Kozarce z vsebino odnesemo v naš proizvodni laboratorij in tam dobljeni sirup stisnemo in ga z ljubeznijo zapakiramo v manjše stekleničke, ki jih nato prek lekarn ali specializiranih prodajal v roke dobijo ljudje, ki Macerat iz smrekovi vršičkov potrebujejo za svoje boljše počutje in zdravje.«

Lepo, mar ne? Mislil sem, da pijem navaden sirup, sedaj mi je jasno, da gre za nekaj čisto posebnega. Dejstva pripovedujejo, zgodbe pa prodajajo. In zgoraj je ena lepa zgodbica. Bravo! Ste zaznali komaj opazno uporabo malo bolj strokovnih izrazov (»maceriramo«), ki še dodajo vrednost izdelku?

Komentarji:

02.03.2007 @ 12:05 katica
Aleš, videti je, kot da so upoštevali tvoj nasvet: Bolje je povedati celo zgodbo. Če pa jo zavijejo še v celofan in gor pritrdijo še veliko rdečo mašnjo, potem je paketek popoln. :-)
02.03.2007 @ 15:52 lev
neverjetno, kako je človek taki zgodbici bolj pripravljen prisluhniti ...
02.03.2007 @ 16:02 Aleš Lisac
Zgodbe prodajajo. Zgodb se nikoli ne naveličamo ...
Prodajalci, ki pojma nimajo, pa nas napadajo s 158 stransko Power Point prezentacijo polno podatkov in dejstev.
na vrh