Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Nagradna igra za kriminalce
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 21.10.2006
Nagradna igra za kriminalce

Pravkar sem na televiziji opazil zanimivo angleško oddajo. Neke vrste resničnostni šov. Policisti so organizirali nagradno igro, v kateri je bila glavna nagrada športni avto. Vabilo za sodelovanje v nagradni igri so poslali na domove tistih prestopnikov, ki se sicer na vabila sodišča nikoli ne odzovejo.

In so jih polovili. Ha, ha, ha. Prav zanimivo je bilo gledati presenečene obraze prestopnikov, ki so se že videli kot dobitniki glavne nagrade, potem pa so jih policisti vklenili v lisice.

Nauk?

1. Nagradne igre delujejo. Vsekakor povečajo odziv. Sam sem organiziral približno deset nagradnih iger (4-krat je bila glavna nagrada avto) in odziv je bil vedno odličen. Med 15.000 in 84.000!
2. Če pošiljate direktno pošto, je še kako pomembno, kdo ste vi – torej kdo je pošiljatelj. Enako velja tudi pri elektronski pošti. Prestopniki se na pisma sodišča niso odzvali, na pismo, ki jih je vabilo na nagradno igro, pa so se rade volje odzvali.
3. Vedno je dobro poznati svojo ciljno skupino. Policisti so s svojo potegavščino polovili največ prehitrih voznikov, avtomobilskih tatov in drugih kriminalcev, ki so kršili zakon v povezavi z avtomobili. Jasno, saj je bil avtomobil glavna nagrada.

Seveda se je treba vprašati, ali je etično in moralno prestopnike loviti na tak način. V bistvu so jih »nategnili«. Vendar je hkrati tudi res, da jih v sodelovanje v nagradni igri ni prav nihče silil. Sami so se ujeli oziroma ujeli so se na svoj pohlep – želja, da bi dobili nekaj v zameno za nič, jim je nadela lisice na roke.

Lep pozdrav od vašega Lisca.


Komentarji:

24.10.2006 @ 20:27 Ernest
Kaj če bi naredili nagradno igro na način, da imajo sodelujoči možnost večjih prijav. Za vsako priporočilo nagradne igre znancu, dobi sodelujoči dodatno prijavo. Če priporoča nagradno igro desetim, dobi 10 prijav in tako 10x večjo možnost, da je izžreban.

Verjamem, da bi bili ekstremni primeri, ki bi priporočili igro tudi 20im, samo da bodo izžrebani. Da pa ne bi bilo preveč dela s preverjenjem, se preveri samo zmagovalca (ali je bilo priporočilo dejansko poslano vsem omenjenim v prijavi).

Aleš, menite da bi šlo to?

Ernest
24.10.2006 @ 20:29 Ernest
P.S.: Pa imam še eno brezplačno predavanje pri vas v dobrem :)
24.10.2006 @ 21:34 Aleš Lisac
Ernest, šlo bi.
Tudi sam sem nekaj takšnega že naredil. V zadnjem času pa je nekaj podobnega naredil Rok Hrastnik (Top Shop), v času svetovnega prvenstva v košarki.
Se vidiva na predavanju. LP
25.10.2006 @ 07:46 Danijel
Neverjetno, kako malo je potrebno, da ljudje pozabimo na previdnost in sežemo po "golobu na strehi"! Saj, večinoma je dobro posegati po višjih ciljih. Ko pa bi morali biti tiho in se potuhniti, pa ni dobro izstopati iz povprečja...

LP in Čestitke za blog!
25.10.2006 @ 08:01 Suzana
Rada imam nagradne igre :-). Še sploh, odkar jih je tudi pri nas na slovenskih straneh vse več.

V bistvu me ne stane drugega, kot vtipkati podatke. Potem pa me preseneti kak mail, da sem zadela parfum - kot se mi je dogodilo zadnjič.

Vendar ne sodelujem v vsaki, ki je, temveč v vsaki, ki mi je všeč.

Sicer pa: obstaja klub CikCak, kjer za vsako osebo, ki se prijavi po priporočilu, dotični dobi nov "žeton" ali nekaj podobnega. Pa še ena podobna spletna stran obstaja, na isto foro - verjetno pa je še kaka, a se zdajle imena ne spomnim. Premalo reklame delajo zase. ;-)

Je pa tudi stran zade.tk, kjer so vpisane nagradne igre, ki potekajo. Vpisane so tudi tiste, ki so potekale. Sicer precej "amaterska" stran, vendar ... če si človek želi samo surfati po netu in misliti nič, je malodane idealna!

Torej: hvala, g. Lisac. Tudi vam je uspelo prodati predavanje, ne le meni, temveč precej ljudem, ki jih poznam.

Na nove zmage!

Suzana
25.10.2006 @ 08:28 Nataša
Ja, nagradne igre. Vsi poznamo nagradne kartončke, ki jih dobimo oz.si jih vzamemo na pultu v trgovinah. Večina jih je O.K. Naletiš pa tudi na takšna, kjer dobiš za nagrado gratis potovanje po Turčiji od nam neznane turistične agencije iz Švice (žal je tudi njihova konkurenca ne pozna), ki se promovira na našem trgu z dajanjem nagrad. Zaradi slabe evidence slovenskega organizatorja dobiš nagrado 2-krat. Ker pa ravno takrat v Turčiji razhaja ptičja gripa, zamenjajo Turčijo za Španijo. Medtem časom dobiš podatek, da se je menjal slovenski organizator nagradne igre. Dobro je preveriti tistega, ki daje nagrade oz.organizira vso stvar. Lep pozdrav, Nataša
25.10.2006 @ 09:04 Helena
Nagradne igre se mi zdijo kot loterija (možnost, da kaj zadeneš, je minimalna - vsaj po mojih izkušnjah). Raje se odzovem na popuste: letošnji dopust sem vplačala preko agencije, ki mi je ponudila 5% popusta na njihove aranžmaje, če rezerviram do določenega datuma. Popust sem dobila, ker sem dovolila, da mi na moj spletni naslov pošiljajo akcijske ponudbe (dobivam jih tudi od drugih agencij, samo ta pa je ponudila popust). Zadovoljni smo bili vsi (agencija, ki je prodala, in seveda jaz, pa čeprav ni šlo za nevem kakšne dnarje).
Tudi vaše brezplačno predavanje me mika. V letošnjem letu sem začela svoj posel in v mojem okolišu se skušam pojavljati čim več - zdaj, ko sem prebrala vaš članek o Jankoviču, mi je postalo jasno: ne dober ali najboljši, biti moraš predvsem poznan.
Lep pozdrav!
31.01.2007 @ 05:46 dxro fekojxh
hgdmfqwu hnpg dmrlqbtp csdkqwtbh bdcytqwfp zkpo jdrsz
na vrh