Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Od "patetičnega" do "profitabilnega"marketinga!
Dobre knjige
Komentarji:   5 27.02.2007

Od »patetičnega« do »profitabilnega« marketinga!

headlines


Naslovi so zelo pomemben del vsakega oglasa, prodajnega pisma, brošure, spletne strani, zapisa na blogu … David Garfinkel nam pokaže 297 preverjenih »kilerskih« naslovov. Z malo domišljije in poskušanja te naslove lahko prirejene uporabimo v vsakem poslu. Koristna knjiga. Če bo na vaši polici, vam ne bo treba začeti s praznim listom papirja. Enostavno boste predelali nekaj preverjeno dobičkonosnih naslovov. In vaš marketing se bo iz »patetičnega« spremenil v »dobičkonosnega«.


Komentarji:

28.02.2007 @ 12:54 urška
Aleš, ne delati preveč reklame, ker potem bomo vsi imeli enake naslove na prodajnih pismih :-) Ali pa smo slovenci še preveč zadrgnjeni, da bi v naslov napisali kaj drugega kot Zadeva: prodaja vrat
;-)))
28.02.2007 @ 14:37 Peter
Urška se hecaš. Greva stavit koliko obiskovalcev bloga bo za res kupilo to knjigo? In od tistih ki bo kupilo, koliko jih bo knjigo prebralo? In od teh koliko bo prebrano uporabilo? Itd. Štekaš. :-)) Seveda pa vse to ni pomembno, pomembno je kaj bom JAZ naredil, a ne? Zaenkrat sem našel blog od tega gospoda Garfinkla. :-)
28.02.2007 @ 15:27 Aleš Lisac
Urška, jaz samo opravljam svoje poslanstvo ... :) Kaj boste naredili, to ne vem. Peter je seveda blizu resnici. Sicer pa mediji, ki živijo od dobrih naslovov (Lady, Nova), že uporabljajo preizkušene naslove iz knjige! Garfinkel ima dober blog in tudi velja za hudo dobrega copya - seveda pa velja, da si moraš status guruja ustvariti sam, to da si dober ti pri tem pomaga.
28.02.2007 @ 16:22 ervinator
Mene pa čist resno zanima, koliko obiskovalcev te strani je ali bo po branju tega zapisa kupilo to knjigo. Jaz sem jo namreč pravkar naročil (Amazon/uk_depository, 28 EUR).
Čudno se mi zdi, da bi bil edini. ;)
28.02.2007 @ 16:27 Peter
Jaz jo bom, ko najdem cenejšo varijanto od amazon.com-38$! moram še pokukat na Alibris-rabljeno. :-) Zaenkrat pa se zadovoljujem z G. blogom.
na vrh