Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zrcalce, zrcalce ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   20 21.10.2006

Marketinške nagrade

Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …

Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.

Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.


V podjetju Uspeh so si izmislili nagrado Minerva. Nagrado, ki ocenjuje uporabnost spletnih strani. Dobra zamisel.

 

Če le ne bi ravno že na prvi podelitvi te nagrade zmagala spletna stran, ki so jo izdelali v podjetju Uspeh. Pogledali so se v ogledalo in ugotovili, da so sami najlepši.

Uspeh pa tak …

Zmagovita spletna stran je res dobra, enostavna (www.zdravilisce-lasko.si).

Če organiziraš tekmovanje za lepotico lokalnega bazena, se vam ne zdi, da ni preveč higienično, če zmaga tvoja žena? Izmed več sto tisoč slovenskih spletnih strani sta se v finale Uspehovega izbora uvrstili dve strani, ki so ju izdelali oni sami. In kot že rečeno, so tudi glavno nagrado pobrali kar sami.

Uspeh pa tak …

Hudobna kraljica v Sneguljčici je imela problem z zrcalcem, ki je govorilo resnico. Namesto da se je spravila nad Sneguljčico, bi se lahko prijateljsko pogovorila z zrcalcem in mu naročila, kako mora glasovati … Podobno kot to počnejo na večini lepotnih tekmovanj …

Uspeh je zgolj ponovil recept večine lepotnih tekmovanj takšne ali drugačne vrste.

Sicer pri Uspehu v glavnem govorijo in delajo prave stvari. Tudi če se boste prijavili na kakšen njihov seminar, ne boste naredi napake. Morda bodo drugo leto, ko bodo še malo starejši, pametnejši in bolj izkušeni, v zrcalu le uzrli še koga drugega …

na vrh