Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zrcalce, zrcalce ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   20 21.10.2006

Marketinške nagrade

Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …

Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.

Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.


V podjetju Uspeh so si izmislili nagrado Minerva. Nagrado, ki ocenjuje uporabnost spletnih strani. Dobra zamisel.

 

Če le ne bi ravno že na prvi podelitvi te nagrade zmagala spletna stran, ki so jo izdelali v podjetju Uspeh. Pogledali so se v ogledalo in ugotovili, da so sami najlepši.

Uspeh pa tak …

Zmagovita spletna stran je res dobra, enostavna (www.zdravilisce-lasko.si).

Če organiziraš tekmovanje za lepotico lokalnega bazena, se vam ne zdi, da ni preveč higienično, če zmaga tvoja žena? Izmed več sto tisoč slovenskih spletnih strani sta se v finale Uspehovega izbora uvrstili dve strani, ki so ju izdelali oni sami. In kot že rečeno, so tudi glavno nagrado pobrali kar sami.

Uspeh pa tak …

Hudobna kraljica v Sneguljčici je imela problem z zrcalcem, ki je govorilo resnico. Namesto da se je spravila nad Sneguljčico, bi se lahko prijateljsko pogovorila z zrcalcem in mu naročila, kako mora glasovati … Podobno kot to počnejo na večini lepotnih tekmovanj …

Uspeh je zgolj ponovil recept večine lepotnih tekmovanj takšne ali drugačne vrste.

Sicer pri Uspehu v glavnem govorijo in delajo prave stvari. Tudi če se boste prijavili na kakšen njihov seminar, ne boste naredi napake. Morda bodo drugo leto, ko bodo še malo starejši, pametnejši in bolj izkušeni, v zrcalu le uzrli še koga drugega …

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
24.10.2006 @ 23:12 Rok Hrastnik
yzrea ... samo če bodo zraven še podatki o njihovi prodajni uspešnosti.

Sicer pa, če ti (ali drugim bralcem) uspe narediti spletno mesto, ki bo z vizualno kreativnostjo dvigovalo prodajo (ob vseh ostalih elementih enakih, seveda), te takoj zaposlim ali pa najamem tvoje storitve za naših 21 držav.

Sicer pa --- kdor je v to prepričan, z veseljem naredimo test.
25.10.2006 @ 00:05 irena
Nagrade mnogim veliko pomenijo, a lahko prinesejo tudi izbris iz registra, če ljudje ne vedo kako naprej. Samovšečnost lahko veliko stane. Ostanejo običajno tisti, ki so deležni kritik in se trudijo, da bi bili boljši.
Na žalost večkrat velja, da vsak berač svojo malho hvali.
25.10.2006 @ 03:52 Milan
Pa saj Netko ni bil kaj boljši...
Slovenija je pač premala z anekatere stvari. Moj prijatelj, ki že davnega leta 88 začel biznis v Ameriki, je zmeraj govoril, da pomeni delat biznis v Sloveniji isto kot pa če bi se učil v fingartu plavanja..
25.10.2006 @ 08:07 Boštjan Marolt
Ali ne bi bilo zanimivo, če bi nekoč žirijo določili iz naključnih uporabnikov spletnih strani, oziroma oglaševanih proizvodov/storitev. Stavim da bi se rezultati razlikovali od tistih s profesionalno žirijo.
In tako se zgodi da npr. oglasi z največjim spontanim priklicom vedno ostanejo praznih rok na tekmovanjih. Potem se pa vprašam, čemu sploh nagrade????
25.10.2006 @ 08:42 Igor
Spoštovani g. Robert,
prelisičite svoj ego in priznajte, da ni bilo čist higienično. Se splača! Žal ste danes izgubili novo potencialno stranko. Koliko vam prinaša stranka/leto?
Sicer pa koristim tudi vaše nasvete, delujejo.
Lp, Igor.
25.10.2006 @ 09:24 Peter ŠÖMEN
Aleš organizira nagradno igro, kjer bo mamljivo nagrado dobil posameznik ali podjetje, ki bo v točno določenem obdobju uspel pridobiti največ kupcev ali povečati prodajo, dobiček,...

A glej ga zlomka - srečni dobitnik se pohvali, da je ideja oziroma koncept pravzaprav eden izmed mnogih prebranih prav iz Aleševih novičk.

Obema iskrene čestitke. ;)

P.S. Kako naj Robert prepove vsem svojim strankam, da se naj NE prijavijo na natečaj? Ali naj naredi dve ločeni kategoriji: njegove stanke proti vsem ostalim?
25.10.2006 @ 11:52 ANDREJ
KAJ PA STARI PREGOVOR,KI PRAVI,DA SE DOBRO BLAGO SAMO HVALI?
26.10.2006 @ 10:18 franci
No ja čisto običajna spletna stran, lastnost Uspeha je pa čisto v duhu prave Slovenske predstave o konkurenci.
LPF
06.11.2006 @ 18:28 Miha
Strani, narejene po tempaltih, so res žalostne. Na žalost so večino templatov naredili Američani in 80% templatov si je zelo podobnih.
Ravno razvijamo nek nov slo portal in moram reči, da po 300 pregledanih tempaltih nisem našel pravzaprav nič uporabnega.
Sem mnenja, da če razvijaš portal, ki bo imel nespremenjen "design" vsaj 4 ali 5 let, potem si lahko malce bolj kreativen, kot da kupiš template za 65 dolarjev. Ne nazadnje deliš (za ta denar) template še z nekaterimi drugimi...
09.12.2006 @ 18:47 Alen N
Rok, ne vem če je čist tako. Sorry.
Poglej. Svoji stranki, smo samo grafično spremenili podobo spletnega mesta in malo spremenili postavitve elementov. Kaj se je zgodilo? Več aktivnosti na strani in večja prodaja. To kar ti praviš, načeloma drži (teoretično). Se strinjam. Praksa pa žal vseeno pravi, da se ljudje odločajo "po občutkih" in ne "po uporabnosti". Obleka naredi človeka. Pa še kako.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh