Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zrcalce, zrcalce ...
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 20 21.10.2006
Marketinške nagrade
Zrcalce, zrcalce na steni, povej, katera najlepša (spletna stran) v deželi je tej …
Nisem ljubitelj marketinških nagrad. Priznam. Zato ne, ker gre večinoma za lepotna tekmovanja, na katerih zmaga lepotica, ki je v sorodu z nekom iz komisije.
Poglejmo si lep slovenski primer. Zgodil se je prejšnji teden.
V podjetju Uspeh so si izmislili nagrado Minerva. Nagrado, ki ocenjuje uporabnost spletnih strani. Dobra zamisel.
Če le ne bi ravno že na prvi podelitvi te nagrade zmagala spletna stran, ki so jo izdelali v podjetju Uspeh. Pogledali so se v ogledalo in ugotovili, da so sami najlepši.
Uspeh pa tak …
Zmagovita spletna stran je res dobra, enostavna (www.zdravilisce-lasko.si).
Če organiziraš tekmovanje za lepotico lokalnega bazena, se vam ne zdi, da ni preveč higienično, če zmaga tvoja žena? Izmed več sto tisoč slovenskih spletnih strani sta se v finale Uspehovega izbora uvrstili dve strani, ki so ju izdelali oni sami. In kot že rečeno, so tudi glavno nagrado pobrali kar sami.
Uspeh pa tak …
Hudobna kraljica v Sneguljčici je imela problem z zrcalcem, ki je govorilo resnico. Namesto da se je spravila nad Sneguljčico, bi se lahko prijateljsko pogovorila z zrcalcem in mu naročila, kako mora glasovati … Podobno kot to počnejo na večini lepotnih tekmovanj …
Uspeh je zgolj ponovil recept večine lepotnih tekmovanj takšne ali drugačne vrste.
Sicer pri Uspehu v glavnem govorijo in delajo prave stvari. Tudi če se boste prijavili na kakšen njihov seminar, ne boste naredi napake. Morda bodo drugo leto, ko bodo še malo starejši, pametnejši in bolj izkušeni, v zrcalu le uzrli še koga drugega …
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Sicer pa, če ti (ali drugim bralcem) uspe narediti spletno mesto, ki bo z vizualno kreativnostjo dvigovalo prodajo (ob vseh ostalih elementih enakih, seveda), te takoj zaposlim ali pa najamem tvoje storitve za naših 21 držav.
Sicer pa --- kdor je v to prepričan, z veseljem naredimo test.
Na žalost večkrat velja, da vsak berač svojo malho hvali.
Slovenija je pač premala z anekatere stvari. Moj prijatelj, ki že davnega leta 88 začel biznis v Ameriki, je zmeraj govoril, da pomeni delat biznis v Sloveniji isto kot pa če bi se učil v fingartu plavanja..
In tako se zgodi da npr. oglasi z največjim spontanim priklicom vedno ostanejo praznih rok na tekmovanjih. Potem se pa vprašam, čemu sploh nagrade????
prelisičite svoj ego in priznajte, da ni bilo čist higienično. Se splača! Žal ste danes izgubili novo potencialno stranko. Koliko vam prinaša stranka/leto?
Sicer pa koristim tudi vaše nasvete, delujejo.
Lp, Igor.
A glej ga zlomka - srečni dobitnik se pohvali, da je ideja oziroma koncept pravzaprav eden izmed mnogih prebranih prav iz Aleševih novičk.
Obema iskrene čestitke. ;)
P.S. Kako naj Robert prepove vsem svojim strankam, da se naj NE prijavijo na natečaj? Ali naj naredi dve ločeni kategoriji: njegove stanke proti vsem ostalim?
LPF
Ravno razvijamo nek nov slo portal in moram reči, da po 300 pregledanih tempaltih nisem našel pravzaprav nič uporabnega.
Sem mnenja, da če razvijaš portal, ki bo imel nespremenjen "design" vsaj 4 ali 5 let, potem si lahko malce bolj kreativen, kot da kupiš template za 65 dolarjev. Ne nazadnje deliš (za ta denar) template še z nekaterimi drugimi...
Poglej. Svoji stranki, smo samo grafično spremenili podobo spletnega mesta in malo spremenili postavitve elementov. Kaj se je zgodilo? Več aktivnosti na strani in večja prodaja. To kar ti praviš, načeloma drži (teoretično). Se strinjam. Praksa pa žal vseeno pravi, da se ljudje odločajo "po občutkih" in ne "po uporabnosti". Obleka naredi človeka. Pa še kako.