Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prodajajte dražje - 3.del
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 15.02.2007
V Žurnalu so naredili lepo uslugo prijateljicam noči. Brezplačna objava na prvi strani in še zapis v notranjosti ... Takšne brezplačne publicitete bi si želel vsak ...
Ampak ne bomo govorili o brezplačnem PR-u, pač pa o tem, kako prodajati dražje. Kot vidite, so dekleta omenjena v članku, poceni. Predstavljajte si nasledjo sliko:
a) recimo slika pocestnice nekje ob avtocesti na vhodu v Padovo. Preveč šminke, oblačila v stilu tipične prostitutke s ceste ...
b) prijateljica noči na barskem stolčku v igralnici. Uglajena, najbolši parfum, obleka znanega kreatorja ...
Vidite obe sliki? Si predstavljate?Obe dami ponujata enako storitev. Morda je celo prva dama boljša ... Ampak cena za drugo damo, bo vsaj petkrat višja. Nauk?
Embalaža je pomembna. Lokacija je pomembna. Na ceno storitev vpliva marsikaj, včasih (ne preveč pogosto) tudi kakovost storitve ...
Pa smo spet pri Adriini zavesi, ki dvigne ceno vozovnice za trikrat. Za enako storitev ...
Komentarji:
-
15.02.2007 @ 18:16
Super Tine
-
Ali so še en tak primer tudi vrtci?
Za enako storitev ... -
16.02.2007 @ 10:28
Blaž
-
Ja, samo včasih se jaz ne spomnim razloga zakaj naj bomo dražji in potem se s ceno tekmujemo.
Bom začel bolj razmišljat!!! -
16.02.2007 @ 15:46
Simon
- Ja verjetno je po eni stran inajlažje s ceno tekmovat. Ni treba razmišljat kaj bi izboljšal itd.. najmanja razmišljanja, cena dol. Najnižje kar gre. Kratkoročno verjetno vredu, dolgoročno pa... Lp
-
16.02.2007 @ 18:29
Aleš
- Dolgoročno je lahko najcenejši samo eden ...
-
18.02.2007 @ 13:38
Nikola
- Že, že, stare marketinške modrosti, ki jih najdete v vsaki tovrstni knjigi, a kaj ko vsakokrat, ko opravijo analizo nakupovalnih navad v Sloveniji, se izkaže, da je cena ena izmed najvišje uvrščenih vrednot (kakovost in blagovna znamka sta rangirana precej višje celo na vzhodnih-revnejših trgih).
-
19.02.2007 @ 07:53
Aleš Lisac
- Ne verjemite raziskavam! Če sprašuješ kaj vpliva na njihovo nakupno odločitev, bodo vedno rekli, da cena. Tako bodo rekli, v resnici pa NI tako. Celo najbolje prodajani pralni prašek ni tisti najcenejši, da ne govorimo o avtomobilih, oblačilih, igračah ... Ko nas anketirajo se delamo pametne ali pa preprosto lažemo. En zabaven dokaz, da lažemo ... Če vprašate 1000 naključnih moških in žensk, s koliko partnerji so imeli spolne odnose, bodo moški lagali navzgor, ženske pa navzdol. V nobenem primeru, pa številka v povprečju ne bo enaka pri moških in pri ženskah, čeprav bi po matematičnem verjetnostnem računu morala biti. Ja, dragi moški kolegi, verjetnost, da ste bili drugi ali tretji je zelo majhna :)
Dodaj komentar