Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Poljski letalski marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 14.02.2007
Poljski letalski marketing

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v letalu poljske letalske družbe LOT na sedežu 5B in razmišljam … O marketingu seveda.

Potem mi prinesejo večerjo. Lična kartonska škatla s klasično letalsko hrano. Vendar je bil LOT-ov paket s hrano nekaj posebnega. Če si ga pravilno raztrgal,

Poljski letalski marketing

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v letalu poljske letalske družbe LOT na sedežu 5B in razmišljam … O marketingu seveda.

Potem mi prinesejo večerjo. Lična kartonska škatla s klasično letalsko hrano. Vendar je bil LOT-ov paket s hrano nekaj posebnega. Če si ga pravilno raztrgal, si dobil razglednico. Kako prijazno in domiselno. Sedaj lahko napišem razglednico, jo oddam stevardesi. Super, kajne?

razglednica

No, ni bilo čisto tako. Ideja z razglednico je seveda odlična. Manjkata pa dva koraka. Letalska družba bi morala naročiti svojemu strežnemu osebju, naj potnikom pove za to novo možnost. In letalska družba bi morala plačati poštnino.

Potem bi zadeva delovala magično!

Če bi recimo kaj takšnega naredila Adria, ki letno prepelje čez milijon potnikov, bi se zgodilo naslednje:
• 5% potnikov (50.000) bi razglednico poslalo svojim prijateljem, znancem, sodelavcem;
• 50.000 razglednic bi sprožilo vsaj toliko pogovorov o temi, ki je Adrii seveda najljubša – o tem, kam smo leteli z Adrio, seveda.

Bolj učinkovitega marketinga, kot je priporočanje, ni. Vse skupaj bi bilo tudi zelo poceni – sama izdelava razglednic skoraj brezplačna (del embalaže, ki gre sicer v smeti), poštnina za 50.000 razglednic pa tudi ne bi bila dražja od €25.000, četudi bi bilo zelo veliko pošte naslovljene v tujino.

Za ceno celostranskega oglasa v Delu bi se o tej novi Adriini prijazni pogruntavščini pogovarjalo vsaj 100.000 ljudi. In to tistih pravih, tistih, ki tako ali tako letijo z Adrio. Morda pa berejo blog marketinškega guruja, ki je dobro poljsko idejo pravkar adaptiral v odlično slovensko idejo – uporabi jo lahko kateri koli slovenski letalski prevoznik – free of charge (no, kakšne brezplačne vozovnice pred zaveso se seveda ne bi branil …)

Komentarji:

14.02.2007 @ 11:45 ervinator
... ali pa treh vozovnic za zaveso. ;)
14.02.2007 @ 13:09 natalie
Poljaki se očitno spoznajo na marketing, obvladajo pa ga ne ...
Naj povem, da so me pred nekaj časa presenetili na nemškem LTU, ko so nam ob izročitvi kart podarili še dve vrečici, prepolni rekvizitov za krajšanje časa otrokom (barvice, pobarvanke, memory, napihljiv avionček; na vseh elementih v vrečki je bil seveda tudi logotip letalske družbe ...)
Po mojih izkušnjah je takšna pozornost pri letalskih prevoznikih bolj izjema kot pravilo ...
14.02.2007 @ 13:46 ana
Adria, razglednicam dodajte (ali posodite) še pisalo...
Set za otroke imajo (preverjeno) tudi na Adrii, Lufthansi, Singapore Airlines, Emirates,... gotov še kje. Ali ga dajo od sebe pa je zelo odvisno od odbre volje stevardes... Lp
14.02.2007 @ 13:53 natalie
no, potem smo doslej leteli s samimi slabovoljni stevardesami na krovu ...
na vrh