Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kam investirati?
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 01.02.2007

Spomnil sem se zapisa v knjigi Commonsense Direct Marketing, avtorja Draytona Birda.

Drayton pravi, da ima 1 funt investiran v zaposlene, enak učinek kot 10 funtov investiranih v prodajno mrežo in enak učinek kot 100 funtov investiranih v pridobivanje kupcev.

Dragi kolegi podjetniki, kam boste investirali naslednjih nekaj tisoč evrov?


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
03.02.2007 @ 11:55 ta-shh
Zelo zanimivo vprašanje ... Tako kot mora človek vlagati v partnerja, da se zveza obnese, tako mora nadrejeni vlagati v odnos z zaposenimi. Jaz pravim, da lahko podjetje računa na veliko bolj položno krivuljo uspeha, če ne "neguje" svojih zaposenih. Imeti mora pozitiven odnos. Tudi kakšna pohvala na vsake toliko ni odveč. Naj zaposleni ve, da je na pravi poti; da smo zadovoljni z njim. Učinek? Vsak dan se bo še toliko bolj trudil ... poskušal bo biti še boljši, želel bo tisto pohvalo!!!
03.02.2007 @ 13:32 Peter2
Koliko od vas vlaga v zaposlene in koliko?

V koliko od vas vlaga podjteje in koliko?
05.02.2007 @ 09:49 urška
Ne razumem današnjih kapitalistov, ki v svojih zaposlenih resnično ne vidijo več človeka. In da ima kot človek tudi on svoje meje, katere nekaj časa lahko presega, dolgoročno pa ne več. Po odgovorih sodeč vidim, da odgovarjate večinoma direktorji, lastniki. Zanima me, kakšen je vaš odnos do vaših zaposlenih.
05.02.2007 @ 13:22 miran
@peter1

kaj pa bi ti delal? kaj lahko ponudiš?
05.02.2007 @ 13:25 miran
res je, da naj delodajalec vlaga v zaposlene...
kaj je kdo že pomislil, da energija kroži, da setudi vrača... vsaj toliko energije kot jo nekdo vloži, naprimer v sodelavce, v team, toliko naj bi je prišlo nazaj, vsaj toliko naj bi se je vrnilo k izvoru...
pravilno bi celo bilo, da jo zaposleni oz team vrnejo več...
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh