Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj "Prašiča ne boste naučili orati!"
Marketing
Komentarji:   3 25.01.2007
PRAZEN KROŽNIK

Na ograji stopnišča ameriškega hotela s petimi zvezdicami je eden od gostov pustil prazen krožnik. Očitno je večerjo želel pojesti v sobi, pa pojedel vse, še preden je prišel na cilj. Se zgodi, nemarni gostje puščajo krožnike vsepovsod …
Jaz sem imel priložnost ta krožnik opazovati 4 dni. Štiri dni se ga nihče od osebja hotela ni dotaknil. Peti dan je krožnik končno izginil. V hotelu mrgoli osebja. Gre za all inclusive hotel. Hotel, kjer vam zjutraj posteljo najprej posteljejo, potem pa jo pozno popoldne še odkrijejo, da zvečer lažje zlezete med rjuhe. Gre za hotel, kjer se sobarica igra z brisačami in vam iz njih vsak dan ustvari kakšno simpatično figurico. En dan slončka, drug dan laboda, tretji dan kaj tretjega. Skratka odlična storitev, vse tako, kot je treba.

Zakaj torej krožnika ni nihče umaknil?

Ker ima hotel zaposlene delavce, ki delajo, kar morajo. Držijo se svoje »check liste«, naredijo kar morajo – in samo to. Videl sem, kako se mimo krožnika sprehajajo sobarice, natakarji, vzdrževalci, celo kuharji. Krožnik je ostal 4 dni na ograji stopnišča.

Eno je v podjetju vzpostaviti sistem. In v tem hotelu imajo dober sistem.

Težje pa je vzpostaviti takšne odnose, takšno kulturo v podjetju, takšen ekipni duh, da krožnik pač odstrani prvi, ki ga zagleda. Če bi šlo za majhen družinski hotel, bi krožnik stal na hodniku sekundo ali dve. Ker pa gre za ogromen hotelski kompleks, kjer se večini zaposlenih malo j…, je bil pač krožnik tam, kjer ne bi smel biti, kar 4 dni.

Premalo šolanja? Morda. Ampak še bolj verjetno, da so zaposlili napačne ljudi. Pravi bi krožnik odstranil brez vsakega šolanja, mar ne? Vse se začne in konča pri ljudeh.

In izbira pravih ljudi, je pomembnejša kot vse drugo. Kot je velikokrat rekla moja stara mama: »Prašiča ne moreš naučiti orati.«

Dodaj komentar


Komentarji:

25.01.2007 @ 14:53 SREČO GOSPODARIČ
ker se s hotelirstvom ukvarjam kot dobavitelj 17 let ta problem ni viden samo v Ameriki temveč nažalost tudi pri nas.
25.01.2007 @ 21:32 Miki
Klasična zgodba zaposlenih v javnih podjetjih. Hodijo v službo zaradi plače. Kratkomalo za drugo se jim jepe.
27.01.2007 @ 15:22 Danilo
"zgled je najboljša vzgoja" to velja doma in v službi. Verjetno je mimo šel tudi kakšen šef in to ni njegovo delo, niti od sobarice, receptorja, animatorja, kuharja, sobne postrežbe, vrtnarja, tajnice... ;-)
na vrh